14 סיבות טובות להיות בפייסבוק אם אתם עדיין לא שם

יצירת נוכחות בפייסבוק או הרחבת הנוכחות הקיימת שלכם, אם יש לכם למשל, רק פרופיל אישי ואתם רוצים לפתוח דף עסקי, דורשת השקעת משאבים של זמן ואנרגיות ובהמשך גם כסף. 

הפעילות בפייסבוק מוציאה אתכם מאזור הנוחות המוכר, ומלווה לעיתים קרובות באתגרים שונים, דילמות ושאלות. 

אז למה בכל זאת, כדאי לכם להיות בפייסבוק אם אתם עדיין לא שם? ולמה כדאי להרחיב את הנוכחות שלכם בפייסבוק אם אתם כבר שם אבל לא כותבים בתדירות גבוהה או עקבית מספיק?

רובנו נוהגים לחשוב על פייסבוק רק או בעיקר, במונחים של "כמה לייקים, חברים ואוהדים יש לי". אבל, למעשה אתם יכולים להפיק תועלות רבות נוספות – ישירות ועקיפות – מהנוכחות שלכם בפייסבוק:

סיבה מס.1 – רוב הסיכויים הם שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר נמצאים בפייסבוק!

בדצמבר 2016 הגיע מספר הישראלים המחוברים לאינטרנט ל- 5,941,174 שהם 71.6% מכלל תושבי המדינה.

נתוני השימוש באפליקציות מלמדים אותנו שפייסבוק היא אחת מעשר האפליקציות המועדפות בעולם. 

מעל 1 מיליארד אנשים בממוצע, משתמשים באופן קבוע ב- Facebook בכל יום.

וגם בישראל – יש לפייסבוק אחוז גבוה של משתמשים: 

יוטיוב – 87% , וואטסאפ –  84% , פייסבוק – 83% . 

 כ-4.9 מיליון משתמשים בפייסבוק בחודש בישראל שהם כ-60% מכלל האוכלוסייה (נכון לתחילת 2016). כ-3.5 מיליון משתמשים בפייסבוק ליום (נכון לתחילת 2016). 

אתם רוצים לפגוש את הלקוחות שלכם איפה שהם נמצאים, ואם תבדקו כנראה שפייסבוק הוא לפחות אחד מהמקומות הללו.

סיבה מס.2 – להתחיל ממה שיש (גם אם עדיין אין כלום…). 

אולי גם אתם, כמו בעלי ובעלות עסקים רבים אחרים, שמים תנאים להתקדמות ולהצלחה שלכם, ומחכים שמשהו יקרה בכדי "להתחיל". 

אתם מחכים שיהיה לכם לוגו מעוצב, מפנטזים על אתר החלומות שלכם, או שיהיו לכם יותר לקוחות והכנסות. אולי אתם מחכים שתצברו מספיק ידע בכדי שתרגישו שאתם ראויים מספיק בכדי להעבירו הלאה ועוד…

העובדה היא שהדרך להתקדם ולהתפתח מבחינה עסקית וכלכלית בכדי להגשים את חלומות ההצלחה שלכם היא דרך של עשייה בלבד. לפעול ולעשות פעולות ממשיות, בעולם הפיזי והווירטואלי, ואז ההצלחה תגיע.

ולא להיפך, רק כשהכול יהיה מושלם, אז אפשר יהיה להתחיל לעשות ולהצליח.

הנקודה היא פשוט להתחיל! לצאת כבר לדרך, כשאתם יוצרים לעצמכם דף עסקי שהוא 'הבית שלכם באינטרנט'.

זהו מקום עבורכם לגבש את הרעיונות שלכם, להעביר את המסרים שלכם בדיוק כמו ש*אתם* רוצים, להיחשף לאנשים אחרים, להתנסות, לטעות ולהמשיך הלאה בעשייה ובצמיחה האישית והעסקית שלכם ושל העסק שלכם.

הדף העסקי נותן לכם נקודת התחלה, שבשלב הראשון מצריכה בעיקר את הזמן ויכולות החשיבה שלכם, ואת הנכונות לצאת כבר לדרך ולהתחיל לעבוד ולעשות את מה שנדרש לטובת המשך ההתקדמות שלכם.

בין אם אתם בשלב הקמת העסק עם תקציב שיווק מצומצם מאוד, או יש לכם עסק ותיק יותר עם קשיי תזרים ורצון לחסוך בהוצאות השיווק. פייסבוק מאפשרת לכם לפתוח דף עסקי ולהתחיל משם, גם אם אין לכם שום דבר אחר (לא זהות עסקית, לא מיתוג ולוגו, לא אתר אינטרנט, כלום…).

סיבה מס.3 – פלטפורמה שמאפשרת להשתפר תוך כדי תנועה

פייסבוק היא פלטפורמה דינמית מאוד שמאפשרת גמישות רבה. אתם ממשיכים לצמוח ולגדול כל הזמן – מבחינה אישית, מקצועית, עסקית וכלכלית. 

זה אומר שאתם יכולים לבחור, בכל רגע נתון, איך לנהל את הדף שלכם ומה לעשות איתו. 

זה אומר שכשאתם רוצים אתם יכולים לשנות את מרכיבי הדף העסקי: לעדכן את הפרטים שלכם, לשנות את שם הדף והנושאים בהם הוא עוסק, לשדרג את המיתוג והנראות הויזואלית, להסיר תכנים שכבר אינם משרתים אתכם, ואפילו להשהות את פרסום הדף או למחוק ולהוריד אותו מהאינטרנט.

כשאתם מסתכלים בדף הפייסבוק שלכם לאורך זמן, אתם יכולים לראות את הדרך שעשיתם, וגם אחרים רואים באמצעות הדף את תהליך ההתפתחות שלכם, מלווים אותו ויכולים לתמוך בכם ברגעים הטובים כמו גם ברגעים המאתגרים יותר. 

סיבה מס.4 – ליצור קשרים עם אנשים חדשים (לעשות נטוורקינג networking)

בזכות התפתחות האינטרנט והפלטפורמות של הרשתות החברתיות, ביניהן הפייסבוק, אתם יכולים היום להכיר אנשים חדשים, ללא שום מגבלה כמעט של זמן או מיקום גיאוגרפי. 

פייסבוק מציגה בפניכם אפשרות לפלח, לחפש ולבחור מתוך רשימת החברים ברשת, אנשים רלוונטיים עבורנו שהייתם רוצים להכיר, ומאפשרת לכם ליצור עימם קשר באופן פרטי או ציבורי יותר.

וכך, להיחשף למעגלים חברתיים חדשים. 

לעיתים, הקשר הראשוני נוצר בפייסבוק ועובר בהמשך מהמרחב הוירטואלי ל"חיים האמיתיים". או שהקשר הראשוני עשוי להתחיל במפגש פיזי ולהמשיך כקשר וירטואלי בפייסבוק, ולעיתים הקשר מתחיל וגם ממשיך להתקיים בצורה מקוונת בלבד, מבלי שפגשתם את האדם מעולם.

בכל מקרה, פייסבוק היא פלטפורמה שמאפשרת יצירת קשרים עם אנשים חדשים, שכנראה לא הייתם מכירים בשום דרך אחרת.

סיבה מס.5 – לשמור ולהעמיק את הקשרים הקיימים שלכם

כשמדובר בנטוורקינג ובקשרים עסקיים, לא מספיק רק ליצור קשרים ראשוניים בכדי להפיק מהם את המיטב מבחינה רגשית, עסקית וכלכלית, אלא, יש להמשיך לפתח ולהעמיק את הקשרים שכבר יצרתם למערכות יחסים אמיתיות שיש בהן אמון והדדיות. 

כך ששני הצדדים ירגישו שהם מרוויחים משהו ממערכת היחסים (אחרת היא בדרך-כלל לא תמשיך להתקיים לאורך זמן או שתמשיך להתקיים אבל אחד הצדדים יחוש מנוצל ועם מוטיבציה נמוכה לתחזק את הקשר).

רשת פייסבוק היא מקום שבו אתם יכולים לייצר תקשורת קבועה או במינון המתאים לכם עם אנשים שזה עתה הכרתם (אתם יכולים למשל, לתקשר איתם בהודעות פרטיות או רק לעשות לייק ולשתף מידי פעם את התכנים שלהם).

ואתם יכולים גם לקבל תמונה שלמה יותר על אנשים הרשומים וחברים בה, באמצעות היוזר האישי (הפרופיל) והדף העסקי שלהם. 

בהם אתם יכולים ללמוד פרטים נוספים על חייהם (והם יכולים כמובן ללמוד עליכם), ולראות "מיהם" ו"מי החברים שלהם". ועל בסיס זה להחליט האם להמשיך ולטפח את הקשר עימם או לשמר אותו "על אש קטנה".

זאת, בנוסף לאפשרות לחזור ולהיות בקשר עם אנשים מהעבר שלכם, לדוגמה, ממסגרות שונות בהן הייתם יחד, כמו בית הספר היסודי, תיכון, אוניברסיטה, עבודה, תחביבים ועוד.

חשוב להבהיר שכמובן, תרצו לטפח הכרות ולהעמיקה למערכת יחסים רק עם מישהו או מישהי שהחלטתם שאתם מעוניינים להעמיק את הקשר איתם.

באופן טבעי לא כל קשר שאתם יוצרים ימשיך ויתפתח למערכת יחסים בכלל, ו/או למערכת יחסים עמוקה בפרט, וזה כמובן בסדר גמור.

סיבה מס.6 – לבנות יחסי אמון עם מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים 

כשלאורך ימים, חודשים ושנים אתם מכירים אנשים, נמצאים עימם בתקשורת בתדירות כזו או אחרת. וכאשר שני הצדדים יכולים לעקוב זה אחרי זה (במובן החיובי של המילה), אחרי מה שהם עושים ומה שקורה בחייהם, ואולי גם רואים תמונות של המשפחה ושל העסק.

נוצר תהליך המכונה KLT ( Know להכיר, Like לחבב, Trust לבטוח) שהמשמעות שלו היא אמון שהולך ונבנה עם הזמן – בכם, ובעסק – במותג שלכם.

אנשים עושים עסקים עם אנשים, ולכן, כשאנשים נחשפים אליכם ואל מה שאתם עושים שוב ושוב, וכשהם מרגישים שהם 'מכירים' אתכם, וסומכים עליכם, והם גם מבינים מה אתם מציעים ויש להם את כל המידע הדרוש להם בכדי לקבל החלטה, עולה מאוד הסיכוי שהם יחליטו בסופו של דבר, לקנות דווקא מכם מוצרים ושירותים.

פעולות בונות אמון נוספות שאתם יכולים לעשות הן לדוגמה:

להציג בדף העסקי שלכם פרטים ליצירת קשר אתכם.

להעלות בדף תמונות שאתם מרגישים איתן בנוח (לדוגמה, תמונות שלכם, של העסק, של המוצרים והשירותים שאתם מציעים).

לפרסם חוות דעת והמלצות של לקוחות מרוצים.

ולהציע לקהל שלכם תכנים עם ערך עבורם.

סיבה מס.7 – מיתוג אישי ומקצועי 

כשאתם מקפידים להעלות בדף הפייסבוק שלכם לאורך זמן, תכנים שיש בהם ערך אמיתי, ולא מסתפקים בפרסום תכנים מכירתיים בלבד, זה תורם ליצירת תדמית של מומחיות בתחום העיסוק שלכם, בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובכלל, בעיני כל מי שמבקר בדף שלכם.

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שנחשפים לדף ולתכנים, מקבלים את הרושם שיש לכם מה להציע להם והם יכולים לסמוך עליכם כי: "נראה שאתם יודעים על מה אתם מדברים ו"שאתם בטח מומחים בתחום שלכם".

למה הכוונה ב'ערך'?

כשאתם מזהים צורך אצל הקהל שלכם – מה מעניין אותם? מה מטריד אותם? מה היו רוצים לדעת יותר?, ואתם גם נותנים עליו מענה, יש בכך הרבה מאוד ערך עבורו.

זה יכול להיות משהו פיזי-מוחשי, או משהו שמעורר שינוי ברמת הרגש, התפיסה או המחשבה, אצל מי שנחשף לתוכן שלכם.

בין אם מדובר בתוכן שהוא טקסט, וידאו, אודיו, מצגת, או כל פורמט אחר

לדוגמה אתם יכולים להציע: תובנה מניסיון אישי, מקצועי או עסקי של הכותב/ת, טיפ ייעוצי, כלי עבודה (סרטון How To), מדריך, או משהו שאפשר להוריד מהמחשב ולהשתמש בו, (כגון: מוצר, או תבנית באקסל, וורד, PDF).

סיבה מס.8 – ליצור קהילה משלכם ולגייס לידים

"פייסבוק מספקת לנו פלטפורמה שבה אנחנו יכולים לחזק את נוכחות המותג, לבנות קהילת משתמשים ולהפוך משתמשים אלה ללקוחות משלמים. זוהי יכולת ייחודית ורבת עוצמה" (הרמן צ'נג מנכ"ל, FunShare).

פייסבוק מטבעה היא פלטפורמה שבה אנשים מחפשים ומוצאים תוכן חדש של מאמרים, סרטוני וידאו, תמונות של החברים שלהם ומידע על העסקים והמותגים אליהם הם מתחברים.

מאפיין זה של פייסבוק, כרשת חברתית נטולת מגבלות של זמן ומקום גיאוגרפי, מהווה הזדמנות עבורכם כמשווקים, לרכז אנשים סביב העסק – המותג, המוצרים או השירותים שאתם מציעים, או עולם התוכן שעליו החלטתם לדבר.

למשל תחביב או נושא מסוים כמו בריאות, תזונה, אופנה, רכיבה, ספורט, ספרי מדע בדיוני, בעלי-חיים, סגנון חיים ועוד.

וליצור קהילה, גם אם מדובר בקהילה קטנה אך איכותית, שהאנשים החברים בה רוצים להקשיב לכם, סומכים עליכם, נאמנים לכם וגם קונים מכם, וממליצים עליכם הלאה לרשתות הקשרים שלהם.

בפרופיל (יוזר אישי) ובדף העסקי שלכם אתם יכולים גם להביא לביטוי את הקול האישי שלכם ולהעביר את המסרים שחשובים לכם בשפה, בצורה ובסגנון המתאים ונכון עבורכם.

וזהו גורם נוסף שיוביל אנשים להצטרך לקהילה שלכם ולהגדיל אותה עם הזמן.

סיבה מס.9 – לעודד מעורבות וליצור שיחה עם הקהל או הקהלים אליהם אתם פונים

כשיש לכם דף בפייסבוק אתם יכולים ליצור שיחה עם האנשים שחשוב לכם לדבר עימם (למשל, לקוחות פוטנציאליים לקוחות קיימים ועוד), אתם יכולים לשאול שאלות ישירות, לבקש עצה או תמיכה, להעביר את המסר שלכם לאנשים רבים בבת אחת (במקום בכל פעם לאדם אחד).

ובאופן זה, ולהניע אותם להיות מעורבים ברמת מעורבות (Engagement) שמתאימה להם: אם זה לעשות לייק (רמת המעורבות הנמוכה ביותר), להגיב עליו ואף לשתף את התוכן שלכם אצלם ולהמליץ עליו לחברי/ות הפייסבוק שלהם.

זו יכולה להיות שיחה לא פורמלית כשאתם חושפים למעשה את האדם שמאחורי העסק (אתכם).

או שיחה פורמלית יותר כשאתם נותנים שירות לקוחות או מייצגים את העסק והמותג שלכם בכדי לתת מידע, לתת תשובה על תלונה שהתקבלה, או לפתור בעיה של לקוח.

סיבה מס.10 – לתת שירות בכל שלבי המכירה ללקוח/ה

דף פייסבוק עוזר לכם להבין מה הקהל שלכם צריך ורוצה ולתת את המענה המתאים 24/7 (למשל על-ידי הגדרות תשובה אוטומטיות). 

חשוב להבין שהקהל שלכם מצפה לקבל מכם שירות בכל שלבי המכירה ואתם יכולים לספק לו שירות כזה באמצעות דף הפייסבוק העסקי שלכם.

לפני המכירה – אנשים רוצים לקבל את כל המידע האינפורמטיבי שהם מחפשים בכדי לקבל החלטת קניה, עליכם, העסק, המוצרים, השירותים והצעת המכירה שלכם.

במהלך המכירה – אנשים רוצים לקבל הנחיות ברורות ולהבין, מה אתם מציעים, למי, ואיך אפשר ליצור אתכם קשר אם יש שאלות נוספות או משהו משתבש בתהליך הרכישה עצמו.

אחרי הקניה – אנשים רוצים שתהיה להם כתובת ברורה ואפשרות להתלונן אם רוצים ולקבל תגובה מכם (רצוי במהירות) באופן אישי בהודעה פרטית או באופן ציבורי, בהתאם לנסיבות הרלוונטיות.

אתם יכולים לראות בדף העסקי 'מוקד שירות לקוחות וירטואלי' של העסק, שלא עולה לכם כסף, בהשוואה לעלות לדוגמה, אם הייתם מקימים מוקד לקוחות פיזי או שכירת שירות מענה אנושי.

סיבה מס.11 – למתג את העסק, המוצרים והשירותים שלכם

כשאנשים נחשפים לעסק שלכם לאורך זמן, מקבלים מידע וצורכים את התוכן שלכם, הם מתחילים לייצר איזושהי עמדה בתודעה שלהם כלפי העסק שלכם וזהו מיתוג במיטבו. 

תשאפו כמובן שהעמדה שלהם תהיה חיובית ותתרום לשיווק ולמכירות של העסק שלכם.

הם יכולים לחשוב לדוגמה, ש'הטיפים שלכם ממש עובדים', 'הבגדים שאתם מעצבים מאוד אופנתיים', 'האוכל שאתם מכינים נראה אסתטי מאוד ועושה חשק לאכול אותו דרך המסך', ה'תכנים שלכם מבדרים', 'אתם משתמשים בכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים בשוק', או ש'המקום שלכם קסום ושווה ביקור'…

כשאתם מטמיעים את המיתוג העיצובי-הויזואלי של העסק גם בדף העסקי, המשמעות היא שאנשים נחשפים שוב ושוב גם לנראות העיצובית של העסק שלכם, וזה עוזר לכם לשדר תדמית מסוימת עליה החלטתם, ותורם לכך שאותם אנשים שנחשפים לדף יזכרו אתכם לאורך זמן תעלו אצלם בתודעה כשמישהו אחר או הם יחפשו את המוצר או השירות שאתם מציעים.

אלה הן דוגמאות לדרך שבה דף פייסבוק עשוי לתרום למיתוג ולחיזוק בנייתו של העסק שלכם כמותג.

סיבה מס.12 – לקדם לשווק ולמכור מוצרים ושירותים שלכם

פייסבוק מספקת לכם מגוון דרכים וכלים לקדם לשווק ולמכור את מה שאתם מציעים בפייסבוק:

# דף פייסבוק מאפשר לכם לספר בו לאנשים אחרים על העסק, המוצרים והשירותים שלכם.

אתם יכולים להציג את המידע בכל צורה ודרך שתבחרו בה בכדי למשוך תשומת לב, לעורר עניין, ולגרום לאנשים לחזור שוב ושוב אל הדף שלכם וכמובן, גם לקנות מכם.

# בדף שלכם אתם יכולים להשתמש בכלים של פייסבוק בכדי להציע הצעות מכירה ואף למכור בפועל את המוצרים והשירותים שלכם.

# אתר פייסבוק מקודם מאוד במנוע החיפוש ויש לעובדה זו תרומה נוספת לקידום המוצרים והשירותים שלכם במנוע החיפוש גוגל, היות וכשאנשים מחפשים עולה הדף שלכם בגוגל.

# אתם יכולים להחליט לייצר תנועה מהדף שלכם לכל מקום אחר שתבחרו לדוגמה: דף נחיתה, ערוץ יוטיוב, אתר האינטרנט שלכם, בלוג ועוד.

# תועלת משמעותית מרכזית נוספת היא העובדה שדף הפייסבוק מאפשר לאנשים לתת לעסק שלכם דירוגי כוכבים וחוות דעת כתובות שעוזרות לקדם את מכירת המוצרים והשירותים שלכם, לאנשים אחרים שנחשפים לביקורת ומושפעים ממנה. 

איך זה עובד?

לפי מדד ברומטר האמון של אדלמן – Edelman Trust Barometer
רוב האנשים בוטחים ב"אנשים כמוני" כמקור אמין למידע.

בעבר, לפני עידן האינטרנט והמדיות החברתיות בפרט, "אנשים כמוני" היו בני המשפחה, מכרים, שכנים, והחברים שלנו.

ואילו היום, הטכנולוגיה הזמינה לכולנו כמעט, הרחיבה מאוד את המונח הזה, ו"אנשים כמוני" עשויים להיות אנשים שאנחנו בכלל לא מכירים (לא פיזית ולא וירטואלית), אבל אנחנו קוראים בשקיקה את הביקורות שלהם ומתייחסים מאוד ברצינות לדירוגים שלהם את המוצר או השירות שאנו שוקלים לקנות.

ולמעשה, בין אם מדובר ברכישת מוצר אלקטרוני, הזמנת החופשה הבאה שלנו, כרטיס להצגה או ספר, רוב הסיכויים הם שנבסס את ההחלטה אם לקנות או לא לקנות על ביקורות שקראנו, גם כשהמקור להן לא באמת ידוע לנו.

המלצות וביקורות מהוות את 'חותמת האיכות' שרובנו כיום זקוקים לה כדי לבטוח בעסקים ולנסות את המוצרים שלהם.

סיבה מס.13 – ליצור הזדמנויות מקצועיות ועסקיות חדשות ונוספות עבורכם

כשאתם מתחילים לעשות פעולות אקטיביות של קידום העסק שלכם, שיווק, מיתוג ומכירה, וכשאתם נותנים לעצמכם להיחשף במלוא העוצמה שלכם והיכולות, קורים דברים נפלאים!

דלתות נפתחות, אתם מקבלים כל מיני פניות, מכל מיני אנשים, ונוצרות כל מיני הזדמנויות, שאת חלקן כלל לא תכננתם, ואפילו לא דמיינתם.

במובן זה, דף פייסבוק דינמי ומעודכן, שאפשר לקבל בו מידע ולחוות מי אתם, מה אתם עושים, מה אתם מציעים, ויש גם דרך ליצור עמכם קשר ולקיים 'שיחה'. הדף שלכם מספק את המרחב להזדמנויות הללו להתרחש, ואתם בוחרים אם וכיצד להשתמש בהזדמנויות הללו ולהתקדם עימן הלאה.

סיבה מס.14 – למדוד את מה שאתם עושים

פייסבוק מציעה לכם כלים לעשות בקרה ולעקוב אחרי מאמצי השיווק והמכירה שלכם. 

בין אם המטרה שלכם היא להגיע לקהלים חדשים, להשיק מוצר / שירות, להגדיל את המכירות המקוונות בעסק שלכם, לייצר תנועה, או כל מטרה אחרת (או שילוב כל המטרות הללו גם יחד), פייסבוק מאפשרת לכם למדוד את התוצאות שהגעתם אליהם, ולשפר את מה שאתם עושים כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. 

והיא גם מאפשרת לכם לקבל מידע רב ערך על מאפייני הקהל שלכם, ההרגלים שלהם, מה שמעניין אותו. ואתם יכולים להשתמש במידע הזה לשפר את התוצאות שלכם. 

אם כן, דף הפייסבוק העסקי שלכם הוא המקום בו אנשים יכולים לפגוש אתכם, את העסק המוצרים והשירותים שלכם. וכך, אתם יכולים למצוא לקוחות חדשים (והם יכולים למצוא אתכם) ולבנות איתם קשרים לטווח ארוך.

ולכן, למרות שישנם אתגרים כאלו ואחרים בניהול דף פייסבוק אני יודעת מניסיוני האישי ומניסיון לקוחותיי ובעלי/ות עסקים רבים שהיתרונות עולים על החסרונות, וממליצה גם לכם להיות פעילים ולשווק בפייסבוק, במידה שלמדתם להכיר היטב את קהל היעד אליו אתם פונים ומצאתם ומצאתם שערוץ שיווק זה רלוונטי עבורו.

רוצים להתייעץ איתי איך לרתום את המיתוג כדי לעבוד נכון בפייסבוק? איך למכור יותר בעזרת ערוץ פייסבוק ממותג שאחיד במסריו וניראה מעולה? השאירו לי הודעה

שלכם,

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

נושאים נוספים שיעניינו אותך

צ'ק ליסט ללוגו מנצח

צ'ק ליסט ללוגו מנצח מהו לוגו מנצח? לוגו שעובד בשבילך 24/7 כלומר לוגו שמעביר נכונה את ערכי העסק והמסרים שלו בצורה מיידית. איך תדעו אם

קרא עוד »

מה מיתוג בעצם עושה?

מה מיתוג בעצם עושה? צריך להבין שמיתוג זה לא רק להראות "יפה" , מיתוג הוא בראש ובראשונה כלי אסתרטגי שדרכו הצופה מתחבר רגשית לעסק שלך

קרא עוד »

מיתוג עורכי דין

מיתוג לעורכי דין הוא מיתוג מורכב, כיוון שצריך להעביר את המסר בצורה פשוטה ומינימליסטית תוך התחשבות בהגבלות הגרפיות של המקצוע. הגבלות מבחינת העיצוב הגרפי: אפשר

קרא עוד »
השארת תגובה