קייס סטאדי - תהליך עבודה בבניית אתר

כשאתם רוצים לעשות 'קפיצת גדילה' עסקית וכלכלית אתר אינטרנט הוא אחד מהדרכים שיש לכם בשביל להגיע למטרה זו.

אנו בסטודיו אינדיגו גרפיקס מלווים אתכם יד ביד בתהליך בניית אתר וורדפרס תדמיתי ממותג ושיווקי, המדבר באותה שפת המיתוג העיצובית של העסק שלכם ומספק לכם יתרון בולט על פני הקולגות שלכם:

מביא לידי ביטוי בדיוק את התדמית שאתם רוצים

מעביר בבהירות את המסרים שלכם

עושה רושם טוב ומקצועי על המבקרים בו

משדר את הערכים שחשובים לכם

מאפשר לכם ליצור תקשורת עם הקהל שלכם ולהציע להם הצעות מכירה שונות

מספק ערך לקהל שלכם

 

אתר אינטרנט איכותי המשלב תוכן מגוון ומעניין עם נראות ויזואלית מרשימה ומרכיבי עיצוב הייחודיים לעסק שלכם, נוח לשימוש להוספת תכנים ומחיקתם בצורה עצמאית, ומותאם לקידום SEO של האתר במנועי החיפוש. אתר אינטרנט רספונסיבי המותאם לכל מסך וגם לנייד. 

זהו אתר אינטרנט שמהווה כלי שיווקי עוצמתי להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים שקונים מכם שירותים ומוצרים. 

אני רוצה להראות לכם איך הקסם הזה מתרחש.

הפעם בחרתי לשתף אתכם בפרויקט בניית אתר של עדי הרפז – מרצה ומדריכת הורים בכירה ויועצת בתחום ההורות והחינוך.

בעיצוב האתר היה חשוב לנו לדבר לעולם של הילדים אבל ממקום בוגר ולא ילדי.

בחרנו באלמנטים של הכתמים כי ההורות ונגיעה בעולם של הילד זה משהו מאוד רגיש שנבנה, ממש כמו ללוש בצק.

בחרנו בפלטת צבעים צבעונית שמחה אך מתונה ומתאזנת עי הצבע הכחול העמוק.

תהליך העבודה לבניית אתר וורדפרס תדמיתי כולל 4 שלבים:

1 – שיחת אפיון מקוונת 

בחלקה הראשון של שיחה זו אני מדברת עם הלקוח/ה על העסק באופן כללי ולומדת להכיר את העסק, המוצרים והשירותים שלו. אני שואלת שאלות רבות כמו "מה היית רוצה לשדר למבקרים באתר שלך?", "מהם המסרים המרכזיים שחשוב לך להעביר?", "מה ייחודי בעסק הזה?", "לאיזה קהל יעד מכוונים?" ועוד.

במקרה של עדי הערכים הם: גמישות, הכלה, רצינות.

המטרה שלנו הייתה להציג בצורה ראויה משהי שהיא אוטוריטה בתחום שלה, עיצוב שמתאים לתדמית ולמוניטין שהיא צברה במשך השנים.

בחלקה השני של השיחה אנחנו מדברים על אתר האינטרנט הספציפי  – על מה אתם רוצים שהוא יכלול ואיזו הרגשה אתם רוצים לתת למבקרים בו: "אילו דפי אינטרנט יהיו באתר?", "מה יופיע בכל דף?", "מהם המוצרים או השירותים שיוצגו באתר?", "מה רוצים שהמבקרים באתר יעשו?", "מהו תהליך הניווט הרצוי של המבקרים באתר  כדי שהם יגיעו בדיוק לאן שאתם רוצים שיגיעו?"

בחלק הזה דנו יחד איך יראו דפי האתר, כהשראה לקחנו את האתר הזה: www.hubspot.com

בנוסף בתהליך האיפיון, תכננו מה יופיע אחרי מה בצורה הגיונית מבחינת הניווט, מבנה שייצור חווית גלישה באתר שיסקרן את הגולשים ויגרום להם לעבור בן הדפים השונים.

 2- הכנת סקיצה לדפי האתר אינטרנט

לאחר שיש אפיון לאתר והלקוח/המאשר/ת אותו, אנו 'מתרגמים' אותו בסטודיו באמצעות שימוש בתוכנת עיצוב ובהתאם לצרכים ולרצונות הספציפיים והייחודיים שהוגדרו לעסק או למותג המסוים – לסקיצה ויזואלית ממוקדת וברורה, הממחישה איך האתר יראה, מה יהיה ה-Look and feel שלו.

אנו ממשיכים ב'פינג פונג' עם הלקוח/ה בשביל לעדכן ולשפר את סקיצת האתר בהתאם להערות שמתקבלות.

בסטודיו יש אפשרות לראות את האתר בתוכנה מיוחדת, איך שהוא יראה בזמן אמת באוויר. ככה תוכלו באמת ״לדמיין״ את האתר חי ונושם ולתת הערות ותיקונים בהתאמה.

3 – בניית דפים פיזית באתר

 לאחר קבלת אישור מהלקוח/ה על גרסת הסקיצה הסופית,  אנו בונים את הדפים פיזית באתר, על פי הסקיצה, כך שאפשר לראות אותו "חי" ברשת. זהו הזמן לתיקונים, שיפורים והתאמות אחרונות.

4 – הדרכה לשימוש בפלטפורמת וורדפרס (מערכת האתר)

מזל טוב! אתר חדש נולד ובא לעולם.

 בשלב הזה, הלקוח/ה מקבלים באופן פורמלי גישה לאתר החדש שלהם (כן זה מרגיש לגמרי כמו שבונים בית ומקבלים את המפתח לבית החדש…) והדרכה להכרות עם מערכת האתר ואופן השימוש המומלץ בו.

כשבונים מיתוג ואתר בעצם מפתחים שפה גרפית שלמה שמתפרסת על דפי האתר וגם על חומרי השיווק הנילווים של העסק. כאן אפשר לראות שפה גרפית וחזרה אליה בצורה מעניינת והרמונית בכל חומרי השיווק והפרסום.

הנה מה שעדי הרפז כתבה בסיום העבודה על האתר, המלצה שמאוד מרגשת אותי ומשקפת את הערכים שמנחים אותנו בסטודיו בכל פרויקט ופרויקט.

לנה מהממת אחת! עכשיו כשהסתיים תהליך המיתוג אני לוקחת רגע (שכל כך מגיע לך) לכתוב לך כדי שכולם ידעו כמה כדאי לעבוד איתך! בשנים האחרונות עבדתי עם 5 מעצבים שונים ולא הצלחתי למצוא את האחת או האחד שיהיה "בינגו" למה שאני מחפשת, כמעט התייאשתי מלמצוא את המעצבת שאיתה אני רוצה לעבוד ואז את הגעת  מבחינתי את המעצבת המושלמת (באמת!), מכמה סיבות, אבל, בראש ובראשונה – כי את מוכשרת בטירוף, על אמת. אבל, מהניסיון שלי כישרון לבדו לא מספיק, נדרשות תכונות נוספות שאת כולן יש לך ובך וגרמו לי ליהנות לעבוד איתך ולשמוח בבחירה בך בכל יום:
1. את תקתקנית על – כל פעם שביקשתי משהו, בחיים לא קיבלתי ממך תשובות מנפנפות כמו "בשבוע הבא" או "כשיהיה לי זמן" – את מתייחסת ברצינות ללוחות זמנים, מתקתקת, וזה כ"כ חשוב מבחינתי.
2. אין לך אגו של "אני אמנית ואני מעצבת איך שאני חושבת לנכון" – שזה משהו שהיה לי עם הרבה מעצבים. את מלאת ידע מקצועי אבל במקביל מגלה עניין אמיתי בלקוח, בעולמות התוכן שלו ובמה שחשוב לו (לי).
לאורך התהליך כולו היית קשובה לצרכים ולרצונות שלי, שמת את האגו בצד והיה לך חשוב להבין מה אני אוהבת ומה הסגנון שלי, לפי אלו עיצבת עד שזה יצא מדוייק עבורי ועבור העסק שלי.
3. את הכי הוגנת בעולם מבחינת מחירים – כל כך הוגנת ולא מנסה "לעשות קופה" על הלקוחות שלך וזה רק עושה חשק לעבוד איתך עוד בכל פרויקט נוסף שיהיה לי.
ילנה – זכיתי בך  אני אוהבת כל כך את המיתוג והאתר החדשים שלי!

תודה על המעצבת המעולה שאת ועל העובדה שבבסיס של אשת המקצוע שאת יש בת אדם מקסימה שנעים לעבוד איתה. תודה על הכל! ❤️❤️❤️

עדי הרפז

מנחת הורים בכירה ויועצת משפחתית M.A

רוצים שיהיה לכם אתר אינטרנט משלכם? צרו איתי קשר להכרות וקבלת הצעת מחיר לאתר וורדפרס תדמיתי, ממותג ושיווקי. אתר אינטרנט איכותי שנראה מושקע ומקצועי ו'עושה חשק' למבקרים בו ליצור אתכם קשר ולקנות מכם.

שלכם,

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

נושאים נוספים שיעניינו אותך

צ'ק ליסט ללוגו מנצח

צ'ק ליסט ללוגו מנצח מהו לוגו מנצח? לוגו שעובד בשבילך 24/7 כלומר לוגו שמעביר נכונה את ערכי העסק והמסרים שלו בצורה מיידית. איך תדעו אם

קרא עוד »

מה מיתוג בעצם עושה?

מה מיתוג בעצם עושה? צריך להבין שמיתוג זה לא רק להראות "יפה" , מיתוג הוא בראש ובראשונה כלי אסתרטגי שדרכו הצופה מתחבר רגשית לעסק שלך

קרא עוד »

מיתוג עורכי דין

מיתוג לעורכי דין הוא מיתוג מורכב, כיוון שצריך להעביר את המסר בצורה פשוטה ומינימליסטית תוך התחשבות בהגבלות הגרפיות של המקצוע. הגבלות מבחינת העיצוב הגרפי: אפשר

קרא עוד »
השארת תגובה