חבילת בניית אתר וורדפרס ותוכן שייווקי

מיועד לעסקים שרוצים אתר שעובד ומביא פניות

 

מה כוללת החבילה?

הנכסים שלך

המלצות

שאלות נפוצות

מה כוללת החבילה?

בניית אסטרטגית תוכן לעסק שלך

התוכן הוא המלך, זה כבר לא חדש לכם. אתר מקצועי צריך להיות כתוב טוב והכוונה היא שמידע על העסק, מידע אודות המוצרים והשירותים שלכם צריכים להיות מוצגים (כתובים) בצורה שיווקית, משכנעת המניעה לפעולה ועושה רושם טוב של מקצוענות.

בנוסף, בשלב זה מאפיינים ומגדירים את הפלואו של דף הבית, איזה תוכן מוצג בו ולפי איזה סדר כדי שהגולש יעבור תהליך של חיבור רגשי שבסופו יעשה את הצעד הבא, ישאיר פרטים להיכרות איתכם.

בניית אתר וורדפרס

עיצוב ובניית אתר וורדפרס 

לאחר שיש אסטרטגיית תוכן ובהתאם להגדרת הפלואו עוברים לשלב העיצובי בו מתרגמים את שלב האסטרטגיה לעיצוב האתר, מחליטים על תמונות, איקונים והניראות הכללית שעושה ׳וואו׳ למבקרים באתר שלכם.

בשלב זה האתר שלכם הופך מסקיצה של הדמיה לאתר חי ונושם ברשת.

בוסט אורגני להתקדמות האתר בגוגל

כיום‭ ,‬טרם‭ ‬התקשרות‭ ‬ראשונית‭ ‬אתכם‭ ‬יעשו‭ ‬עליכם‭ ‬גוגל‭ ‬ולכן‭ ‬חשוב‭ ‬שהעסק‭ ‬יוצג‭ ‬בצורה‭ ‬אמינה‭ ‬ומקצועית‭.‬

מטרת‭ ‬הבוסט האורגני‭ ‬היא‭ ‬לייצר‭ ‬אמינות‭ ‬בעסק‭ ‬ובהצגתו‭ ‬בגוגל‭ ‬ע"י‭ ‬הגדרה‭ ‬נכונה‭ ‬של‭ ‬פרטי‭ ‬העסק‭, ‬המיקום‭ ‬שלו‭, ‬שעות‭ ‬פעילות‭,‬ על‭ ‬מנת‭ ‬לאפשר‭ ‬ללקוחות‭ ‬פוטנציאליים‭ ‬למצוא‭ ‬את‭ ‬העסק‭ ‬שלכם‭ ‬ולפנות‭ ‬אליו‭ ‬בקלות‭.‬

בנוסף, שלב זה כולל‭ ‬את‭ ‬כל‭ ‬המרכיבים‭ ‬הבסיסיים‭ ‬והתשתיות‭ ‬לטובת‭ ‬התאמה‭ ‬מלאה‭ ‬של‭ ‬האתר‭ ‬למנוע‭ ‬החיפוש‭ ‬של‭ ‬גוגל‭ ‬וסריקתו‭ ‬בצורה‭ ‬תקינה‭ ‬ומספקת‭ ‬הכנה‭ ‬מתקדמת‭ ‬לטובת‭ ‬קידום‭ ‬אורגני‭ / ‬ממומן‭ ‬בעתיד‭.‬‭ ‬

הנכסים שלך מפורטים כאן למטה

של אסטרטגית תוכן

פיתוח‭ ‬וכתיבת‭ ‬תוכן‭ ‬לאתר‭ ‬האינטרנט

כתיבת‭ ‬תוכן‭ ‬לפי‭ ‬מחקר‭ ‬מילות‭ ‬מפתח בתחום שלכם‭

עד‭ ‬5‭ ‬עמודי‭ ‬תוכן‭ ‬לאתר‭ 

| כמובן שאפשר להוסיף דפים נוספים לפי הצורך ובתמכור נפרד.

בניית‭ ‬פלואו‭ ‬לדף‭ ‬הבית‭ – ‬מבחינת‭ ‬מלל‭ ‬ומבנה‭.‬

• עיצוב דף הבית בהתאם לפלואו האסטרטגי.

• עיצוב הדפים הפנימיים של האתר.

• הדרכה בזום על השימוש והשליטה באתר. אתם מקבלים גם סרטון הדרכה מוקלט.

של עיצוב וחווית משתמש

של בוסט אורגני בגוגל

מחקר מקיף של מילות מפתח על בסיס הביטויים הנכונים הרלוונטיים לתחום העסק שלכם

יצירת נפח של דפי אתר – בחירת‭ ‬‭ ‬10 ‭ ‬ביטויים וכתיבת מאמרים מותאמי‭ ‬.SEO‭ ‬ המאמרים‭ ‬יעברו‭ ‬אופטימיזציה‭ ‬מלאה‭ ‭.‬

חיבור לכלים מתקדמים של גוגל – הטמעת‭ ‬וחיבור‭ ‬האתר‭ ‬לגוגל‭ ‬אנליטיקס‭.

התקנת‭ ‬תוספי‭ ‬וורדפרס‭ ‬מקצועיים‭ ‬לטובת‭ ‬קידום‭ ‬האתר‭ ‬בגוגל‭ ‬בצורה‭ ‬אורגנית‭.‬

חיבור האתר לגוגל – חיבור‭ ‬האתר‭ ‬לגוגל‭ ‬מיי‭-‬ביזנס‭ ‬(גוגל‭ ‬לעסקים)

עם מה תכל׳ס יוצאים?

אתר תדמית מוביל בתחומו שמדבר וניראה כמו מיליון דולר.

אתר שמציג את כל המידע בצורה נגישה, פשוטה ומזמינה.

אתר מעוצב בצורה שמחברת רגשית את הלקוחות הפוטנציאלים לעסק,

מעבירה אותם תהליך ומניע אותם להשאיר פרטים ולהתקדם לשלב הבא.

אתר שמגדיל את כמות ההכנסות.

אתר שנראה WoW שמציג את עסק במיצוב שוק גבוה.

 

מעניין אתכם? מרגישים שהגיע הזמן לעלות שלב?

לשיחת היכרות ובדיקת התאמה לחבילה השאירו פרטים כאן

בהרשמתך את/ה מאשר/ת קבלת דיוור של סטודיו אינדיגו גרפיקס. תוכל/י להסיר את עצמך בכל עת.

״אתר שמשלים את החוויה במכון״
מיכל פירן, מרפאה בעיסוק ומנהלת המכון

לקוחות מספרים

מה אומרים הלקוחות על העבודה עם הסטודיו

עונה לכם באהבה

שאלות שחוזרות על עצמם

כן! בהחלט מומלץ שלעסק היום יהיה אתר אינטרנט ממספר סיבות:

היו היכן שהלקוחות שלכם נמצאים – האתר שלכם נמצא באינטרנט וזהו גם המקום המרכזי בו הלקוחות שלכם מחפשים פתרונות לבעיות שהם רוצים לפתור, מידע וקונים מוצרים ושירותים.

אתר אינטרנט הוא "הבית שלכם" – זהו נכס דיגיטלי בבעלותכם שאתם יכולים לעשות בו מה שאתם רוצים. לעומת דף פייסבוק או ערוץ יוטיוב שמחר עשויים להיסגר ואתם עשויים למצוא את עצמכם מול שוקת שבורה מבחינה שיווקית.

אתר אינטרנט מותאם לצרכים שלכם – והוא יכול להתפתח ולגדול יחד עמכם.

כלי שיווקי מרכזי בעסק – אתם עובדים איתו, נכנסים אליו, מזינים תכנים, משכפלים דפי נחיתה

משנים ומוסיפים תוכן ותמונות (לבד לגמרי, בלי צורך לדעת קוד).

חוסך לכם הרבה זמן ואנרגיות – במקום לנהל את אותן השיחות שוב ושוב ולחזור על אותם הדברים, אתם יכולים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם. כך שהם יגיעו לשיחת המכירה אתכם 'בשלים' לאחר שיש להם את כל המידע שהיו צריכים לקבלת החלטת קנייה.

היות ובניית אתר אינטרנט היא תהליך שדורש השקעת משאבים וזה לא משהו שעושים כל הזמן, מומלץ להקים אתר כשהעסק שלכם פעיל כבר תקופה מסוימת של מספר חודשים לפחות. לאחר שיש לכם איזשהו מושג 'מי אתם' (כלומר, אתם יודעים מה אתם מציעים ולמי), חוויתם את הלקוחות שלכם בשטח, ויש לכם תכנים מסוגים שונים כגון: מאמרים, המלצות, תמונות תדמית.

נכס דיגיטלי בבעלותכם המלאה – ואתם יכולים לעשות בו כל מה שאתם רוצים.

ממצב אתכם כמומחים בתחומכם – באמצעות הוספת תכנים של מאמרים מקצועיים, חוות דעת לקוחות מרוצים ותיק פרויקטים המדגים עבודות שונות שעשיתם.

מקדם את העסק שלכם במנוע החיפוש גוגל – באמצעות קידום אורגני וממומן ומאפשר חשיפה לגולשים רבים ללא שום מגבלה של מיקום גיאוגרפי.

מניע את הגולשים לפעולה הרצויה – הרשמה, הורדה, התקשרות, השארת פרטים ועוד.

מהווה מקום ניטרלי בו אין הסחות דעת – הגולשים מרוכזים בכם ובמה שאתם מציעים להם.

מקום בו אפשר לבנות עוד ועוד חומרי שיווק באותו קו עיצובי – למשל, דפי נחיתה ומכירה למוצרים ולשירותים שלכם.

מספק את המידע שהגולשים צריכים – בכדי לקבל החלטת לקנות מכם.

יצירת אמון ביניכם לבין הגולשים – כשהם לומדים עליכם כל מיני פרטים ומכירים צדדים שונים שלכם המבוטאים באתר.

מאפשר בניית תהליך להובלה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במסע הרכישה שלהם – בדרך הייחודית לעסק.

מייצר חוויה רגשית של הזדהות וחיבור רגשי – בין הגולשים למותג/העסק שלכם.

אתר שיווקי מוצלח מהווה כלי עבודה משמעותי ב'ארגז הכלים השיווקי' של העסק. לכן, חשוב שלא יהיה לכם 'סתם' אתר (כי אמרו לכם שצריך אתר) אלא, חשוב שהאתר יהיה ממותג באותו הקו העיצובי כמו שאר חומרי השיווק של העסק, ואפשר יהיה לזהות אותו מיד כחלק מהעסק/המותג שלכם. בסופו של דבר, כשהלקוח הפוטנציאלי שלכם מבקש להכיר אתכם טוב יותר וללמוד על העסק ועל המוצרים והשירותים שלכם הוא יחפש ויגיע אל האתר שלכם. אתר אינטרנט מעוצב היטב שיש בו בהירות חזותית וקול גרפי ייחודי המבוטא בעזרת – מראה האתר, התחושה בתוך האתר, הסגנון שלו ושילוב אלמנטים של סמלים, טיפוגרפיה וצבעים המאפיינים את זהות העסק שלכם. אתר מלא חיות עתיר תנועתיות הפונה אל החושים כמו: תמונות, וידאו, הנפשה ומוזיקה. כל אלה מייצרים אצל הגולשים באתר שלכם חוויית ביקור חיובית בלתי נשכחת, הנצרבת בזיכרונם, מעצימה את כוונת הקנייה ומשאירה אתכם ואת העסק שלכם בתודעה.

ההבדל המרכזי עליו ניתן להצביע הוא שאתר תדמיתי לרוב עוסק יותר במבנה, בהיבטים ה'טכניים'. ואילו אתר שיווקי עוסק ברגש – בחוויה, בהזדהות, בחיבור. בעלי ובעלות עסקים רבים רוצים אתר תדמיתי בכדי שיוכלו לומר "יש לעסק אתר". אבל בכך זה בדרך כלל מסתכם. מבחינת האתר עצמו גם אם הדפים שלו מעוצבים מבחינה אסתטית הרי שהוא לא מניע לפעולה, ולרוב, האתר איננו מעודכן והוא יושב באינטרנט בלי הרבה תועלת. לעומת זאת, אתר שיווקי נבנה מתוך חשיבה אסטרטגית שיווקית על הגולשים ותכנון מוקדם. באתר כזה דפי האתר בנויים בצורה חכמה, כך שהגולש נשאר בו יותר זמן והוא עובר בין הדפים השונים. יש בו דפים שמכילים הנעה לפעולה ומייצרים סמכות מקצועית. והכי חשוב, יש לו תפקיד בהמרת גולשים ללקוחות משלמים והוא אמור לייצר הכנסה לעסק לא רק הוצאה.

משך זמן העיצוב ובנייתו של אתר וורדפרס איננו קבוע לכלל הלקוחות ומשתנה מחודש יחיד ועד 3 חודשים בהתאם לפרמטרים שונים שיש לקחת בחשבון כגון: הצרכים של הלקוח/ה, גודל האתר המבוקש, מידת המורכבות שלו, האם יש או אין לעסק מיתוג, האם מעורבים אנשי מקצוע נוספים מצד הלקוח (למשל בתחום הייעוץ השיווקי, כתיבת התכנים, צילומי תדמית ועוד), האם ישנם גורמי ביניים נוספים שייקחו חלק בפרויקט ובאישור העבודה ועוד. במידה ועשיתם אצלנו תהליך של מיתוג יש יתרון משמעותי בעיצוב ובניית האתר שלכם בסטודיו היות ואנחנו כבר מכירים ולא צריך להתחיל את כל התהליך "מאפס" כך שמשך זמן בניית האתר מתקצר ובסופו של התהליך אתם נהנים מאתר אינטרנט שמדבר  בדיוק באותו המיתוג והשפה של העסק/המותג. על כל היתרונות העסקיים והכלכליים הנובעים מכך עבורכם.

רוצים להיות מותג מוביל?

הפסיקו להגיד מה שאחרים אומרים

או תציגו את זה בדרך אחרת!

אז...שנדבר ונכיר קצת? השאירו פרטים עכשיו ונדאג לחזור אליכם

בהרשמתך את/ה מאשר/ת קבלת דיוור של סטודיו אינדיגו גרפיקס. תוכל/י להסיר את עצמך בכל עת.

גלילה לראש העמוד

אשמח לחזור אליך עם מידע נוסף

כאן משאירים פרטים

דילוג לתוכן