בניית לוגו

לוגו (סמליל) הוא חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג של העסק.

הוא מורכב משם לעסק או לחברה ומסלוגן, סיסמא פירסומית המלווה אותו ומהווה חלק בלתי ניפרד ממנו.

לוגו לעסק או לוגו לחברה הוא סמל המכיל שילוב של מספר אלמטים כגון:

פונט, צבע, צורה גראפית, איור, מלל, תמונה

באמצעות הלוגו העסק שלכם או החברה שלכם הופכים להיות למזוהים ומקבלים תדמית מקצועית המוטמעת בתודעה הציבורית.

הלוגו מבטא את אסטרתגיית מיתוג כלומר את הקונספט ייחודי לעסק שדרכו הציבור מבין באיזה עסק מדובר:

האם זה עסק של רשת מזון, עסק מתחום העולם הקולינרי, קליניקה רפואית, מכון ליופי וטיפוח, עסק עורכי דין, עסק של מטפלים או מאמנים, חוגי ספורט ועוד…

לוגו הוא השקעה עסקית לטווח ארוך והוא מלווה את העסק להרבה שנים.

לוגו מדוייק יחדור לתודעה הציבורית ודרכו יזהו את העסק שלכם בקלות בכל מקום שתפרסמו.

עסק מזוהה הוא עסק מוכר כמקצוען ומושך אליכם הרבה לקוחות שמעוניינים במוצרים או בשירותים שלכם.

הלוגו הוא סמל קבוע שיופיע בכל מקום פירסומי הקשור לעסק, מוצריו ושירותיו:

על האריזות, בניירת מכתבים של החברה או העסק, בכרטיסי ביקור, באתר אינטרנט, בדף נחיתה, במתנות לעובדים ועוד…

מתי מחדשים לוגו ולמה?

לעיתים התפתחות העסק או החברה מחייבת חידוש לוגו ורענונו, כדי להתאימו לטרנדים העיצוביים החדשים ולעידן העכשווי, למהלך שיווקי חדש או לחזון העסקי שהתעדכן. במקרה כזה מומלץ להישאר עם קונספט המקורי של הלוגו כיוון שהוא כבר מוטמע בתודעה הציבורית ולערוך שינויים המותאמים למטרות השיווקיות.

תזכרו – לוגו הוא המהות של העסק שלכם, הסמליל שדרכו מזהים אותו, את מוצריו ושירותיו ולכן חשוב שיתאים לעסק שלכם בצורה מדוייקת.

בנייה/ רענון הלוגו הוא חלק מתהליך המיתוג, לפרטים על התהליך לחצו כאן

 

דוגמאות ללוגואים שעוצבו בסטודיו

השארת תגובה