מה יוצא משילוב של שני מותגים Studio Revolution D עם Dance TOP Academy?
התשובה היא Dance Center – המרכז לאומנויות המחול.
כשמילה אלימלך ליימץ בעלת 'סטודיו רבולושן דאנס' למחול היפ הופ, ואלכס לייויקוב הבעלים של 'האקדמיה לריקוד ותנועה דאנס טופ', ביקשו ממני לשלב את הלוגואים של שני העסקים שלהם, בהמשך לשיתוף פעולה מקצועי שהם מבקשים לעשות יחד, ידעתי שעומד לפניי אתגר מורכב.
המטרה הייתה ליצור עבורם סמל משותף, חותמת על הקיר שתמוקם במתחם ריקוד המשותף לשניהם.
לכל אחד מהם היה לוגו משלו שייצג סגנונות ריקוד שונים:
הלוגו של אלכס ייצג סגנון ריקוד של ריקודים סלוניים ולטיניים ריקודים חברתיים – סלסה,טנגו, באצ'אטה.
ואילו הלוגו של מילה ייצג סגנון ריקוד של ג'אז וההיפ הופ.
אומנם מדובר בשני עסקים דומים לכאורה, היות ושניהם עוסקים בריקוד ובתנועה. אולם האתגר הגדול ביותר היה לשלב בלוגו אחד חדש, את שני הסגנונות ולהביא אותם לידי ביטוי בצורה גרפית, שעדיין משמרת את המקור.
אז איך פתרתי את זה?
א. בעצם כדי ליצור אחידות ואותה שפה בלוגו, יצרתי דמות בסגנון של הלוגו של אלכס [חולצה מלאה וידיים בקו ופנים חלולות] יצרתי דמות במיוחד בצורה ידנית בתוכנה מתאימה.
ב. שמרנו על הפונט של מילה מהלוגו המקורי שלה.
ג. שמרנו על האייקון של אלכס מהלוגו המקורי שלו.
ד. יצרנו 'תנועה' עי המסגרת שלא מלאה, כך שיש תחושה של סיבוב וגם הדמויות זזות ויש הרגשה שכל הלוגו 'רוקד'.
ה. כמובן שהבחירה בצבע פוקסיה גם היא מכוונת והיא מסמלת חייים ריקוד תנועה תשוקה שמחה.
יש לציין אתגר נוסף שנוכח, ברמה הטכנית יותר, מעבר לאתגרים העיצוביים הגרפיים, וזה אתגר שכבר נתקלתי בו בעבר, של דרך העבודה מול מספר לקוחות במקביל, כמו שקורה לעיתים, בפרויקטים מסוימים.
היות ויש לכך השפעה, גם במובן של ההתנהלות השוטפת וגם בכל מה שנוגע לקבלת החלטות למשל (בהשוואה לעבודה מול בעלת עסק אחת), גם זה הצריך התאמה ופתרונות שיעשו את העבודה יעילה וקלה יותר.
צירפתי כאן שתי תמונות להמחשה של מה שעשינו בפרויקט הייחודי הזה
בתמונה הראשונה אפשר לראות את הלוגואים המקוריים של מילה ושל אלכס ('לפני').
בתמונה השנייה אפשר לראות את הלוגו החדש המשותף ('אחרי').

