השראה • מיתוג • אתרים • לייף סטייל • נראות ברשת

למה השיווק באינסטגרם הפך למתוחכם יותר ב2022-23?

צריך להבין שהשיווק בפלטפורמת האינסטגרם נהיה הרבה יותר מתוחכם ושונה מפלטפורמות אחרות וזאת מכמה סיבות:

מכלול של תמונות בתצוגת עמוד האינסטגרם

הסיבה הראשונה היא שנכנסים לעמוד שלכם רואים 9 / 12 תמונות יחד [בשונה מהפייסבוק למשל שפוסטים שאנחנו מעלים מוצגים אחד מתחת לשני] ולכן, על מנת לעזור לגולש להתמצא בין הפוסטים באינסטגרם ולא ללכת לאיבוד בכל המידע שאנחנו מציפים אותו, כדאי לשמור על ניקיון ומינימליזם בפיד. הפיד חייב ״לנשום״ אם נפוצץ את תמונות הפרסום בהרבה מלל ומסרים והן יהיו צמודות אחת לשנייה, יהיה מאוד קשה לקרוא ולהבין את המסרים שלנו.

בנוסף התמונות המעוצבות בפיד שלנו צריכות לדבר באותה השפה כדי ליצור הרגשה אחידה והרמונית
ולתת לאדם שמגיע לעמוד שלנו תחושה של עסק מקצועי ובעיקר הרגשה שחשבו עליו.
זה יעודד אותו להמשיך לעקוב אחרינו, לצרוך את התכנים שלנו ולהפוך ללקוח שלנו בעתיד.
ולכן חשוב לא רק לדעת איך לעבוד עם תמונות הפרסום אלה גם איך לסדר את התמונות נכון בפיד.
הערכה בנויה בצורה כזו שהיא מקיפה את הדברים שחשוב להכיר כדי להגיע לפיד מנצח עבורכם. 

שלי

הטקסט של הפוסט מופיע רק בלחיצה על הפוסט 

סיבה נוספת לכך שהשיווק באינסטגרם דורש מחשבה היא שרואים טקסט רק בגוף הפוסט ולא בתצוגה הראשית [ שוב, בשונה מפייסבוק למשל שרואים תמונה וכמה שורות מהפוסט ]  ולכן על המסרים בתמונות להיות מאוד מדויקים. והרבה פעמים Less is More ועל מנת לעודד לחיצה על תמונת הפרסום שלנו מספיק לשים ׳מילה אחת׳ בצורה מושכת או לפזר את המידע אותו נרצה להציג בתמונת הפרסום, בכמה עיצובים כשהעיצוב הפותח מכיל כותרת קצרה ומושכת ושאר העיצובים נגללים לאורך פוסט הקרוסלה. וזאת כדי לעלות מעורבות ולגרום לאנשים שמגיעים לדף באמת להכנס לגוף הפוסטים או לדפדף בפוסטים של הקרוסלה ולא רק לרפרף עם העיניים ולצאת.

לכן, שמתי בערכה את העיצובים הכי טרנדים כיום בפלטפורמה שמכילים הנעה לפעולה ועיצוב שיווקי שמעודד לחיצה.

85c27359 e8eb 47f8 a767 676a77ed6745

להכיר את האדם שאת.ה והעסק שלך באמצעות תמונות

אינסטגרם היא פלטפורמה של תמונות שמעבירות מסרים בדרכים שונות. בין אם זו תמונה שמצולמת בצורה מסוימת ובין אם זו תמונת פרסום מעוצבת בתבנית.

חשוב לצלם ולשלב תמונות שנראות טבעי / בפעולה כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת  בעמוד שלכם.

התמונות מ2 הסוגים (תמונות מצולמות ותמונות פרסום מעוצבות של התבניות) יגרמו לגולשים להכיר אתכם לרצות לבנות איתכם מערכת יחסים, לעקוב אחרי העמוד שלכם ולקנות מכם מוצרים ושירותים. 

אנשים קונים מאנשים ולכן אנשים יקנו מהאדם שאתם בגלל שהתחברו אליכם אישית. לכן, מאוד חשוב להראות בעמוד האינסטגרם שלכם לא רק תמונות פרסום מעוצבות אלא גם תמונות שלכם ברגעים אותנטיים. תמונות שמעבירות בצורה ויזואלית מי אתם ומה אופי העסק או העיסוק שלכם.

מניסיון של לקוחות רבים אני יודעת שזה מאתגר מפני שאנשים לא אוהבים או חוששים להצטלם מסיבות שונות: חוסר ביטחון בצילום, פחד מחשיפה, חסמים שונים, הרצון לשמור על פרטיות וכדומה.

ועדיין גם אם אתם קצת חוששים או מרגישים שזה מחייב אתכם לצאת מאזור הנוחות אני ממליצה לכם כן להעלות גם תמונות אותנטיות שיעזרו לאנשים שמבקרים בעמוד שלכם להתחבר אליכם ולרצות לעקוב אחרי התכנים שלכם.

אם אתם כן מצלמים את עצמכם חשוב לשלב תמונות עם מבט ישיר למצלמה יחד עם תמונות ׳תוך כדי פעולה׳ כדי ליצור אווירה ׳טבעית יותר׳ בפיד. [למשל צילום ׳תוך כדי העבודה…׳, ׳תוך כדי מבט על הנוף׳]

הנה גם כמה רעיונות לתמונות ולתכנים אותנטיים שאתם יכולים להעלות מבלי שרואים אתכם אישית.

תמונות של המוצרים ושל היצירות שלכם.

תמונות אווירה של סביבת העבודה שלכם למשל שולחן העבודה, חלל המשרד, החנות או הקליניקה.

תמונות של אביזרים שאתם משתמשים בהם למשל לאימון הספורט שאתם עושים.

ככל שתעשו זאת מדויק יותר, מבקרי העמוד יתחברו אליכם יותר מהר וירצו לעקוב אחרי התכנים שלכם בעמוד.

7
10

ולכן אם אתם רוצים ליצור פיד בעל עיצוב שמוכר,

חשוב לשים דגש על נראות הפיד,

על גיוון ואיזון בן תמונות מעוצבות לבן תמונות מצולמות כדי לעזור לגולש

להכיר אתכם דרך הפיד ולהתרשם מהעסק שלכם

אהבת? אפשר לשתף לעוד בעלי עסקים

הי איזה כיף שהגעת הנה!

נעים להכיר אותך, אני ילנה כץ.

אשת מיתוג והמייסדת של סטודיו אינדיגו גרפיקס – מיתוג בולט לעסקים (מאז שנת 2012), כותבת בלוג מיתוג בנושאי עיצוב, השראה ולייף סטייל.

אני מתמחה בבניית לוגואים עם משמעות ופיתוח שפה מיתוגית ייחודית – המייצרים לעסק נוכחות עוצמתית, מבליטים אותו, מעבירים בה.

בוגרת תואר ראשון B.D.Des בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית, במרכז האקדמי ויצו חיפה.  
בעלת ניסיון רב במיתוג לעסקים וחברות הכולל עיצוב לדיגיטל ולפרינט.

אני מאמינה שכל מפגש בין העסק שלך לקהל היעד הפוטנציאלי צריך להעביר אותך, את הייחודיות והאישיות שלך וליצור חוויה מקצועית שהיא הרבה יותר מ'פרסומת'.

כשהעסק בולט בזכות הנראות הייחודית שלו והתדמית האיכותית שהוא משדר, אנשים שמים אליו לב, מבינים טוב יותר את המסרים שלו, התועלות עבורם, מה הערך המוסף שהם מקבלים, ולמה כדאי להם לבחור לעבוד דווקא איתו.

שירותי הסטודיו

אם מרגיש לך ש:

צריך לדייק את ה׳למה׳ שלך בעסק וההצגה העצמית שלך, להגדיר בצורה טובה יותר מהי הזהות העסקית שלך, לחדד את המסרים שיוצאים החוצה ברשתות החברתיות, לבחור קהל מדויק יותר לעסק שלך, כזה שיגרום לך לחייך בעבודה איתו, לבנות את הסיפור האישי של העסק שלך ואת צורת ההצגה שלו לעולם

זה הזמן לעצור ולעבור תהליך מיתוג אסטרטגי!

כאן כל הפרטים

חבילת בסיס שכוללת יצירת סמל ותוצרי עיצוב מרהיבים
שיבנו אמון אצל הקהל שלך
ויעזרו לך ליצור חווייה כוללת של עסק מקצועי

לפרטים נוספים

בניית דף מכירה למוצר, שירות או רעיון שיש לך
שמספר עליו בצורה מזמינה ומניעה לפעולה

לפרטים נוספים

בניית בית דיגיטלי ראוי לעסק שמציג בצורה מיטבית, מסודרת ונגישה אותך ואת המוצרים והשירותים שלך
שיעזור לך למצב את המומחיות שלך ברשת

לפרטים נוספים

ערכה הכוללת עיצוב עמוד האינסטגרם בשפה עיצובית שמבטאת את הסגנון והאישיות שלך,
בנוסף גם גישה לספריית הדרכות דיגיטלית מקיפה,
שנותנת לך כלים לנהל עמוד אינסטגרם מזמין לאורך זמן, בצורה עצמאית וללא תלות במעצבת

כאן כל הפרטים על הקיט

מעטפת מיתוגית מלאה לעסק שלך תוך 4 חודשים שתשדרג את נראות בכל נקודות המפגש של אנשים איתך ועם העסק שלך ברשת.

מעטפת ש…
תספר את הסיפור שלך
תגדיל את ההשפעה שלך
תרחיב את מעגל הלקוחות שלך
ותהפוך אותך ואת העסק שלך למותג מוכר, מוביל ועוצמתי!

כל הפרטים והמפרט

חברים באינסטגרם? בואו יפה כאן!

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

נגישות

יש לך שאלה?
רוצה להתייעץ איתי איזה שירות הכי מתאים לך?

אפשר להשאיר פרטים כאן ואחזור אליך בשמחה