על הפרויקט
אוריאל סול, יוצר תוכן מצליח עם 53.9K עוקבים באינסטגרם, משווק סדנאות פרונטליות וקורסים דיגיטליים. כשהגיע אליי, הוא הרגיש שהאתר שלו לא משקף את המקצועיות והאיכות שהוא מביא לתחום. בעבר עבד עם אנשי מיתוג, אך התוצרים לא עמדו ברמה הגבוהה שחיפש.
מה עשינו:
יצרנו דף מכירה חווייתי ונגיש לקורס הדיגיטלי "לערוך כמו פרו", שמציג את כל המידע בצורה ברורה ומניעה לפעולה – בדיוק כמו שהוא רצה.
והתוצאה?
דף מכירה מקצועי שמשדר את הערך הנכון
שממיר ומוכר את הקורס
על הפרויקט
דפנה ואמיר רטר בעלי מכללה לNLP ודימיון מודרך הגיעו אליי עם אתגר ברור – שפת המותג שלהם הייתה מיושנת, ולאורך השנים הקהל שלהם השתנה והפך צעיר ודינמי יותר. הם חיפשו לרענן את הנראות ועדיין לשמור על השפה שמזוהה איתם ולבנות דפי מכירה שמדברים בדיוק לקהל של היום.
מה עשינו:
יצרנו עבורם שפה ויזואלית מעודכנת ורעננה, שמשדרת מקצועיות לצד נגישות, ומדברת לקהל החדש שלהם. בנוסף, בנינו דפי מכירה חווייתיים ומניעים לפעולה, שמציגים את הערך של הקורסים והטיפולים שלהם בצורה ברורה, משכנעת ומדויקת.
והתוצאה?
תוצרי עיצוב שמרגישים רלוונטי, עדכני ומותאם לקהל היעד, ודפי מכירה שעובדים בצורה אפקטיבית, גורפים מחמאות ומניעים לפעולה.
על הפרויקט
דניאל שטיינר, מיילדת מוסמכת (ואם היא נראית לכם מוכרת – זה כי היא גם כיכבה ב"בייבי בום"!), הגיעה אליי במטרה לבנות תדמית רצינית ומקצועית יותר ברשת. היא רצתה שהנוכחות הדיגיטלית שלה תייצג את הידע, הניסיון והשליחות שלה בצורה מדויקת.
מה עשינו:
יצרנו עבורה סמל ייחודי ולוגו שמדברים אותה – כהשראה לקחנו את הקעקוע המיוחד שעל היד שלה.
בנינו אתר תדמית מרשים, שמרכז את כל השירותים שלה במקום אחד, בצורה מסודרת ונגישה.
והתוצאה?
נוכחות מקצועית ומרשימה ברשת.
הפניה ברורה ומדויקת ללקוחות שמחפשים מידע על השירותים שלה.
על הפרויקט
עינבל אילוני, בעלת צהרון ומרכז למידה ייחודי, הגיעה אליי במטרה ליצור דף הרשמה מסודר למחזורי הצהרון שלה. היא רצתה תהליך ברור, נעים ומזמין להורים – כזה שמשקף את האווירה המיוחדת במקום ומקל על תהליך ההרשמה.
מה עשינו:
בנינו עבורה דף הרשמה מרהיב וחווייתי שמעביר בצורה מדויקת את ההווי של הצהרון, מחזק את תחושת האמון של ההורים ומניע לפעולה.
והתוצאה?
דף שעובד עבורה 24/7, חוסך לה אינסוף זמן ושאלות, ומפשט את תהליך ההרשמה – כך שההורים יכולים להירשם בקלות ובביטחון.
על הפרויקט
נועה ג’ייקובס, יועצת ומנחת סדנאות בתחום ההתפתחות האישית, הגיעה אליי עם צורך ברור – ליצור דף נחיתה מקצועי ומדויק למדיטציית השפע שלה. היא רצתה שהעמוד ישקף את החוויה העוצמתית של המדיטציה, יסביר את הערך בצורה בהירה ויניע אנשים לרכוש בקלות.
מה עשינו:
יצרנו דף נחיתה חווייתי, נגיש וברור, שמעביר את מהות המדיטציה דרך אלמנטים גרפים של תדר קולי, אוזניות, צבעים נעימים
והתוצאה?
דף נחיתה מקצועי שמשדר את הערך והחוויה
הורדות המדריך והגדלת הקהילה ורשימת התפוצה
על הפרויקט
סוזן בכר, מלווה עסקית ואסטרטגית שיווקית, הגיעה אליי במטרה ליצור דף מכירה עוצמתי ומדויק לתוכנית המאסטר שלה. היא רצתה דף שמשדר יוקרה, מקצועיות וסמכות – כזה שימחיש לעומק את הערך שבתהליך ויניע את הקהל המדויק להצטרף.
מה עשינו:
עיצבנו דף מכירה שמשלב עיצוב נקי ויוקרתי עם מבנה תוכן חד וברור. הדף מציג את שלבי התוכנית, מחדד את התועלות המרכזיות ומעביר את המסר באופן שמניע לפעולה.
והתוצאה?
דף מכירה ייחודי שמחזק את המותג שלה, מושך את הלקוחות הנכונים ומעביר להירשם לתוכנית.
על הפרויקט
עדי אגאי, יוצרת וראפרית, בעלת קהילה חזקה, הגיעה אליי עם מטרה ברורה – לבנות דף מכירה חד, חווייתי ומניע לפעולה לקורס 'Media Crack'. היא רצתה שהדף יסביר בצורה ברורה איך הקורס שלה עוזר ליוצרים לפצח את האלגוריתם ולפרוץ ברשתות החברתיות.
מה עשינו:
בנינו דף מכירה שמדבר את השפה של הקהל שלה, מציג את הערך של הקורס בצורה נגישה וברורה, ומשלב אלמנטים שמובילים לרכישה טבעית וחלקה.
והתוצאה?
דף מכירה ממוקד, שמניע לפעולה ומוביל יוצרים לרכוש את הקורס ולהתחיל לייצר תוכן מנצח.
על הפרויקט
אור לב, מלווה בתהליכי שינוי תודעתי ותזונתי, עוזר לאנשים לשחרר משקל מתוך חיבור פנימי והקשבה לגוף, בלי דיאטות קיצוניות ובלי מאבק מתמיד. הוא פיתח תוכנית ייחודית שמבוססת על שינוי מחשבתי ותודעתי, כדי לאפשר לאנשים לרדת במשקל בדרך בריאה, טבעית ומאוזנת.
מה עשינו:
בנינו עבורו דף מכירה חד ומדויק, שמעביר את הערך של התוכנית, מסביר איך השיטה שלו עובדת ויוצר חיבור רגשי חזק עם קהל היעד. הדף מובנה בצורה חווייתית, משלב תוכן מניע לפעולה, ועוזר למתעניינים לקבל החלטה להצטרף לתהליך.
והתוצאה?
דף מכירה שמדבר את השפה של הלקוחות, מחבר אותם לתהליך ומוביל יותר אנשים להתחיל את השינוי.
אור-לב נאלץ (בקטע טוב) לעלות את המחיר כי קיבל מבול של פניות
על הפרויקט
חן דיין הוא מאמן גברים שמוביל תהליכי עומק למציאת זוגיות ממקום של ביטחון עצמי, אותנטיות וחיבור פנימי. הוא עוזר לגברים להניח לרגע את המסכות, להבין מי הם באמת, ולבנות מערכת יחסים בריאה – קודם כל עם עצמם, ואחר כך עם בת הזוג הנכונה.
מה עשינו:
יצרנו עבור חן דף מכירה מדויק ואותנטי, שמדבר בגובה העיניים אל גברים שמרגישים תקועים במעגל של דייטים לא מוצלחים או חוסר בהירות זוגית. הדף בונה חיבור אישי עם הקורא, מפרט את שלבי התהליך בצורה ברורה, ומעביר את התחושה שחן באמת מבין אותם – כי הוא כבר היה שם.
והתוצאה?
דף שמפוגג התנגדויות, יוצר אמון ומעודד גברים לצאת למסע אישי עמוק ומשנה חיים.
על הפרויקט
עמית בן דוד, מטפל ברפואה סינית עם התמחות בטיפול בטינטון, עוזר לאנשים שסובלים מרעש תמידי באוזניים למצוא הקלה – ואפילו שקט – דרך שילוב ייחודי בין גוף, נפש וכלים פרקטיים שנבדקו לאורך שנים. הוא עצמו התמודד עם טינטון, מה שהפך את הדרך שהוא מעביר – לאותנטית, מדויקת ומבוססת על ניסיון אישי.
מה עשינו:
בנינו עבורו דף מכירה שמדבר ישירות אל מי שכבר ניסה הכל, מי שמתעורר עם צפצוף והולך לישון איתו. דף שנותן תקווה, אבל גם מראה מקצועיות וביטחון. הוא מסביר את גישת הטיפול של עמית בצורה נגישה, מסיר חששות, ומעודד יצירת קשר עם תחושת הקלה כבר בקריאה.
והתוצאה?
דף שמחזיר לאנשים את האמונה שאפשר לחיות אחרת.
על הפרויקט
מיה לבי מור היא אמנית המתמחה ביצירה בדיו ואלכוהול, עם סגנון ייחודי המשלב צבעים, תנועה וחופש מוחלט. היצירות שלה מבטאות רגשות עמוקים, השראה ורגעים של חיבור בין הצופה לבין האמנות.
מה עשינו:
יצרנו עבורה אתר תדמית אומנותי ומעורר השראה, שמציג את היצירות שלה בצורה מדויקת, מאפשר התבוננות עמוקה בעבודות ומספר את הסיפור מאחורי האמנות שלה. האתר מעוצב בקווים נקיים ואלגנטיים, ומעניק חוויית גלישה זורמת ונעימה.
והתוצאה?
אתר שמעביר את האווירה והייחודיות של היצירה שלה, מחבר את הקהל לעולם שלה, ומעניק במה מקצועית ומרשימה לאמנות שלה.
על הפרויקט
הילי – ילדה מצוירת עם נשמה גדולה.
חכמה, סקרנית, רגישה ובעלת נוכחות כובשת – הילי נמצאת במרכז סדרת ספרים וסדרת טלוויזיה שמלמדת ילדים על רגשות, איזון פנימי, וחשיבה חיובית – בדרך הכי טבעית שיש: דרך הסיפור, הצבע, והלב.
מה עשינו?
בנינו עבורה דף מכירה שמעביר את הרוח של הילי בדיוק כפי שהיא – עדינה, עמוקה, מלאת משמעות וקסם.
דף שמציג את הספרים שלה לא רק כמוצר – אלא כחוויה משפחתית.
דף שפונה להורים שמחפשים חיבור, לשיח רגשי פתוח עם הילדים,
ושם דגש על הערכים שהילי מביאה איתה: הכלה, הקשבה, חיזוק הביטחון העצמי, ואיזון בין גוף ונפש.
והתוצאה?
עמוד שמעורר סקרנות ורצון להיכנס לעולם של הילי –
עולם שבו לכל רגש יש מקום, ולכל ילד – יש דרך להביע, להבין ולשחרר.
"עיצוב טוב הוא לא רק איך שהוא נראה
אלא איך שהוא עובד"
Steve Jobs
Ⓒ כל הזכויות שמורות לסטודיו אינדיגו גרפיקס | הצהרת נגישות
פשוט משאירים פרטים כאן ואדאג לתאם איתך בשעה שנוחה לך