YOUR IDENTITY
אסטרטגיית מיתוג לעסק שלך

אם מרגיש לך ש:

צריך לדייק את ה׳למה׳ שלך בעסק וההצגה העצמית שלך
להגדיר בצורה טובה יותר מהי הזהות העסקית שלך
לחדד את המסרים שיוצאים החוצה ברשתות החברתיות
לבחור קהל מדויק יותר לעסק שלך, כזה שיגרום לך לחייך בעבודה איתו
לבנות את הסיפור האישי של העסק שלך ואת צורת ההצגה שלו לעולם

זה הזמן לעצור ולעבור תהליך מיתוג אסטרטגי!

מה זה אומר באופן מעשי?

תהליך מיתוג אסטרטגי מורכב משיחות ייעוץ עם אשת שיווק ואסטרטגיה, שתעזור לך לקבל החלטות אסטרטגיות שנוגעות לזהות העסק שלך.

הזהות מגדירה את מי שאנחנו ואת מי שאנחנו רוצים להיות, את סוג ואופי הלקוחות שאנו בוחרים לעבוד איתם, את הדרכים בהן אנו בוחרים להציג ולשווק את העסק והמותג שלנו ואת הערכים לאורם אנחנו פועלים. 

הזהות היא זו שהופכת את העסק שלנו ליישות 'מוחשית' שניתן לפתח אליה רגש, וחשוב מכל – לתקשר וליצור עימה מערכת יחסים שמעודדת קנייה. 

ההחלטות האלו הן היסודות של המותג ובשלב הבא הן יבואו לידי ביטוי וישתקפו במיתוג הויזואלי [כלומר בתוצרי המיתוג השונים, לדוגמה: לוגו, אתר תדמית, דפי מכירה, מיתוג לאינסטגרם]

תהליך המיתוג האסטרטגי נעשה עם 

גליה שכטר מנהלת שיווק ואסטרטגיה

בעלת משרד ייעוץ GSmarketing קידום ושיווק עסקים 
המלווה בעלות ובעלי עסקים יזמיות ויזמים משלב הרעיון
להגשמה אישית ועסקית,
של העסק או המיזם שלהם.

 

תהליך המיתוג האסטרטגי כולל:

 פגישות ייעוץ מיתוג אסטרטגי מקוונות ב- ZOOM משך כל פגישה עד 1.5 שעה.
במהלך הפגישות שלנו – נתייחס לנושאים הבאים שהן הבסיס לנראות הויזואלית של העסק:

• מי את.ה
• מהו הסיפור הייחודי שלך
• מי קהל היעד שלך
• מהי המתנה יש לך להציע לעולם
• איזה שיווק מתאים לעסק שלך

כמו כן, נעשה סיעור מוחות משותף ויינתן לך מענה על שאלות והתלבטויות שיש לך.
בסיום כל פגישה – נגדיר מספר פעולות שיש לבצע כדי להמשיך להתקדם בתהליך המיתוג האסטרטגי והגדרת הזהות העסקית שלך.

בסיום התהליך מקבלים

מסמך מיתוג אסטרטגי – אנחנו ממלאים את המסמך תוך כדי תהליך העבודה המשותפת.
זהו כלי עבודה דינמי שאפשר להמשיך לעדכן ולהשתמש בו לטובת השיווק של העסק שלך.

סילבוס המפגשים

01.

מפגש ראשון – מי את.ה

נדבר על נושאים שקשורים לזהות העסק:
תעודת זהות של העסק / המותג / המיזם
הגדרת העסק
מהו הייעוד של העסק
באיזה שוק העסק פועל
מהו תחום או תחומי הפעילות של העסק
הגדרת עיסוק (הטייטל המקצועי)
החזון העסקי
הערכים המובילים

02.

מפגש שני – מי משווק/ת

במפגש השני נתמקד הייחודיות ובמסרים שלך, נגדיר איפה את.ה נימצאים ביחס לשוק מבחינת תדמית, למה אתם עושים את העסק ונתחיל לכתוב את הסיפור שלך. ההבנה והדיוק יעזרו לכם לעלות את הערך העצמי ולשפר את ההצגה שלכם לעולם

במפגש השני שלנו אנחנו ממשיכים לקבל החלטות אסטרטגיות בנוגע למהי הייחודיות העסקית, מה אנחנו רוצים לשדר כלפי חוץ מבחינה תדמיתית, איזה סיפור נרצה לספר לעולם עלינו, על העסק או המותג שלנו.  כמו כן, 'נתרגם' את ההחלטות שהתקבלו למסרים שיווקיים בהירים וממוקדים אותם נרצה להעביר הלאה בכל מה שאנחנו עושים.

ייחודיות עסקית
מיצוב עסקי
מסרים מרכזיים
הסיפור של היזמ/ית, העסק המותג או המיזם



03.

מפגש שלישי – מי קהל היעד שלך

במפגש השלישי נדבר על קהל היעד: מיהם הלקוחות האידיאליים עימם רוצים לעבוד? מה המאפיינים שלהם? מה מעסיק אותם? מה הכאבים שלהם? מהם הצרכים והרצונות שלהם? 
הגדרה מדויקת  של הקהל אליו אנו פונים עוזרת לנו למצוא את הקהל הזה ולדבר אליו בשפה שלו בדרך שתאפשר לו להתחבר אלינו ואל המותג שלנו, לבנות אמון ובסופו של דבר לקנות מאיתנו.

04.

מפגש רביעי – מהי המתנה שיש לך להציע לעולם

במפגש הרביעי שלנו נדבר על הפתרונות שאנו רוצים להציע לקהל או לקהלים שהגדרנו קודם. איזה מוצרים ושירותים נוכל להציע שיתנו לו מקסימום ערך ותועלת? 
נסתכל על הסביבה בה פועל העסק / המותג, 
ונשאל האם יש דרכים נוספות בהן אפשר להכניס כסף נוסף לעסק? 
מהם מנועי ההכנסה של העסק?
איזה פתרונות בצורה של מוצרים ושירותים אפשר, כדאי ונכון להציע לקהל היעד שהגדרנו.

05.

מפגש חמישי – שיווק נכון לעסק שלך

במפגש החמישי נדבר על דרכי שיווק של המוצרים שלך אונליין ואופליין כדי שתהיה לך בהירות לגבי מה שיש לעשות ביום שאחרי סיום תהליך המיתוג.
בחינת היבטים שונים הנוגעים לקניית המוצרים והשירותים שלך.
הגדרת ערוצי שיווק ותקשורת הרלוונטיים לקהל המטרה שהוגדר – אופליין ואונליין.
סיכום תהליך המיתוג.

ממה מתחילים?

ממלאים את שאלון היכרות והתאמה לשירות
אסטרטגיית מיתוג לעסק שלך
לאחר מכן יפתח לך היומן האישי שלי
לתיאום שיחת היכרות והתאמה

בינדו – מרחב למידה והתפתחות

"תהליך המיתוג וכל מה שנלווה אליו היה הזדמנות לראות מה אני מביאה לעולם…"

היה לי חשוב לתת מסגרת ברורה יותר לעסק שלי ולדמיין אותו קדימה גדול ורציני יותר. כל מה שהכנו נגיש לי לפי הצרכים שלי ואני יכולה ליצור תמונות פרסום מעוצבות בהתאם למה שאני צריכה, באופן עצמאי!

 
ענת שושני • בינדו – מרחב למידה והתפתחות

QA

שואלים אותי על אסטרטגיית מיתוג לעסק

אסטרטגיה היא הדרך שלנו להשיג את המטרות שאנחנו רוצים להגשים. 
אנו שואלים שאלות כגון: מה התכלית של קיום העסק שלי? איך אני רוצה להציג את עצמי מבחינה תדמיתית? איזה מסרים חשוב לי להעביר? איך אני רוצה להיראות? עם איזה קהל אני רוצה לדבר? מי הלקוחות שאני רוצה לדבר איתם? מה הייחודיות שלי? 
והתשובות שאנו עונים על השאלות הללו (ושאלות נוספות אחרות) מכוונות אותנו לכיוון שנכון לנו ללכת בו מבחינה עסקית ושיווקית.
את האסטרטגיה שהחלטנו עליה 'נתרגם' לתוכנית פעולה מעשית ובהתאמה אליה נבנה את פעילות המיתוג, השיווק והפרסום שלנו. ובמובן זה היא משמשת ככלי עבודה, כמצפן עבורנו.

הרבה עסקים מדלגים על שלב בניית היסודות של העסק והמותג שלהם וממהרים להתחיל ב'לוגו יפה' או בבניית  אתר 'יפה ומלא אפקטים'.
הבעיה היא שזה בדיוק כמו להתחיל לבנות את הבית מעיצוב הפנים במקום מהשלד שלו.
תחילה יש להחליט 'מה הזהות שלי'?, 'מי הקהל שלי'? 'איזה פתרונות אני רוצה להציע ללקוחות שלי'? ורק אז להביא לידי ביטוי את ההחלטות הללו בנראות של העסק ו/או המותג שלכם.

נבקש ממך לרכז את כל החומרים שכבר יש לך כדי שנכיר טוב יותר את העשייה שלך.
לדוגמה: קישורים למדיות החברתיות, דפי נחיתה וכד'.

מספרים על התהליך בסטודיו

THEY SAY

"לעסק שלי יש כמה שלוחות ורציתי שכולן יבואו לידי ביטוי באתר מבחינת מי שאני, נראות ואנרגיה"

התקשורת הייתה נהדרת, העמדת האתר עמדה בלוחות זמנים שהוסכמו ואני מאוד מרוצה מהתוצרים הסופיים!

אבישג אמיר • בריאות ואיזון עם יוגה לפנים ולגוף

Ⓒ כל הזכויות שמורות לסטודיו אינדיגו גרפיקס | הצהרת נגישות

נגישות

יש לך שאלה?
רוצה להתייעץ איתי איזה שירות הכי מתאים לך?

אפשר להשאיר פרטים כאן ואחזור אליך בשמחה