מה קורה כשאין לעסק מיתוג?

מרכיב משמעותי בזהות העסקית היא הנראות של העסק.

הכוונה היא לדרך בה מוצג העסק כלפי חוץ מבחינה גרפית-וויזואלית, באמצעות שימוש בלוגו העסק, צבעים דומיננטיים, אלמנטים גרפיים שונים, ו"השפה העיצובית" שמייחדת את העסק הספציפי, ומלווה באופן קבוע את פרסומיו השונים.

המצב האידיאלי הוא כמובן כשמזהים את העסק שלכם מיד, ברגע שרואים פרסום שלו מרחוק או את הלוגו, כבר יודעים במה מדובר.

למראה עיניים יש השפעה מרחיקת לכת על קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בכמה מובנים משמעותיים: 

נראות העסק משפיעה על היכולת שלכם כמשווקים לבלוט, ולמשוך את תשומת ליבו של הצרכן, בתוך סביבה רוויית מידע וגירויים זמינים אחרים. הנראות משפיעה על אופן התרשמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מהעסק, מוצריו ושירותיו. זהו פרמטר נוסף שעוזר להם לגבש עמדה עליכם ועל מה שיש לכם להציע להם.

ולבסוף, הנראות של העסק שלכם משפיעה גם על יכולת הצרכן לקלוט את המסרים השיווקיים שלכם, להפנימם, לזכור אותם ולשמור אותם במודעות שלו, בכדי לעשות בהם שימוש כשיעלה בכך הצורך, אלו עובדות המגובות במחקרים רבים.

אבל, כשאין לעסק שלכם מיתוג ולכן, קשה לזהות אותו ולהבדיל אותו מעסקים דומים אחרים, כל היתרונות הללו לא מתקיימים.

גרוע מכך, בגלל שהעסק שלכם נראה לקהל שאתם פונים אליו כמו 'עוד עסק',("עוד חנות", עוד מטפל/ת", "עוד יועץ/ת", "עוד מעצב/ת", "עוד קומסטיקאית"), והוא לא מבין מה בדיוק אתם מציעים? במה אתם מיוחדים? מה ההבדל ביניכם לקולגות שלכם? ולמה כדאי לקנות דווקא מכם אז הפרמטר היחידי שהוא יכול להישען עליו בקבלת החלטת הקניה שלו היא התשובה על השאלה "כמה זה עולה לי"?

התוצאה היא, שבמקום להשקיע אנרגיות ומאמץ "בעניין עצמו", כלומר בלדבר על הערך והתועלות שהלקוחות יקבל מהמוצר או מהשירות שלכם. אתם עסוקים רוב הזמן בניסיון להדוף בקשות להנחות,ומתמודדים שוב ושוב עם ההתנגדות "יקר לי", גם אם בפועל המחירים שלכם נמוכים יחסית לשוק ואתם מוצאים את עצמכם "מוכרים מחיר", עושים הנחות ומבצעים.

למרות שאתם יודעים שמה שאתם מציעים שווה כל כך הרבה יותר.

אם זהו המצב שבו אתם נמצאים כרגע, אשמח לדבר אתכם, בשיחת ייעוץ ממוקדת שבה נעבור יחד על חומרי השיווק וערוצי השיווק שלכם ואתן לכם רעיונות וטיפים איך לשפר את הנראות הויזואלית שלכם ברשת האינטרנט בכלל ובמדיות החברתיות בפרט.

כאן משאירים פרטים לשיחת ייעוץ חינם

מחכה להכיר אותך ואת העסק שלך,

נושאים נוספים שיעניינו אותך

צ'ק ליסט ללוגו מנצח

צ'ק ליסט ללוגו מנצח מהו לוגו מנצח? לוגו שעובד בשבילך 24/7 כלומר לוגו שמעביר נכונה את ערכי העסק והמסרים שלו בצורה מיידית. איך תדעו אם

קרא עוד »

מה מיתוג בעצם עושה?

מה מיתוג בעצם עושה? צריך להבין שמיתוג זה לא רק להראות "יפה" , מיתוג הוא בראש ובראשונה כלי אסתרטגי שדרכו הצופה מתחבר רגשית לעסק שלך

קרא עוד »

מיתוג עורכי דין

מיתוג לעורכי דין הוא מיתוג מורכב, כיוון שצריך להעביר את המסר בצורה פשוטה ומינימליסטית תוך התחשבות בהגבלות הגרפיות של המקצוע. הגבלות מבחינת העיצוב הגרפי: אפשר

קרא עוד »
השארת תגובה