עיצוב ומיתוג מוצר לאמזון

29

מכירת מוצר בשיטת הפריבט לייבל באמזון.

מזל טוב! מצאתם מוצר מנצח וספק אמין שאתם רוצים לסחור באמזון בשיטת הפריבט לייבל.

שיטה שבה בוחרים מוצר קיים מספק ועורכים בו שינויים מיתוגיים כמו החלפת הלוגו והשם, מיתוג מחדש של האריזות ופיתוח שפה המיתוגית ייחודית לכם ומוכרים אותו באמזון כמוצר ממותג שלכם.

זה הזמן לבנות למוצר שלכם מיתוג ואריזה מנצחת שתבדל אותו בקרב סוחרים מתחרים נוספים בפלטפורמת האמזון ותהפוך אותו למותג מוביל בנישה שבחרתם.

כאן תמצאו את כל המידע והשלבים אודות עיצוב ומיתוג המוצר שלכם באמזון

יאללה בואו נתחיל

[1] הלוגו של הbrand – מוצר שיסחר באמזון.

כל מיתוג של מוצר מתחיל בלוגו, הסמל של המותג שלכם. תחת שם המותג יכולים להיוולד ולהופיע מספר סדרות של מוצרים שתייצרו בהמשך.

על הלוגו לבטא את ייחודיות החברה שלכם בצורה תמציתית וחדה.

חשוב להבין שהלוגו מכתיב את הסגנון של כל העיצוב ולכן חשוב להתעקב אליו ולעשות אותו בצורה מדוייקת.

לאחר שיש את הלוגו ממשיכים בעיצוב שאר החומרים שתצתרכו: אריזות, תמונות ליסט לאמזון, אתר תדמית ועוד..

[2] עיצוב אריזה.

ישנם מוצרים שיצתרכו עיצוב מדבקה בלבד. ויהיו גם כאלה שיכללו קופסא שמאחסנת את המוצר.

את הפריסה מקבלים בדרכ מהספק ועליה עובדים ובונים את העיצוב.

בשלב הזה חשוב לבחור כותב תוכן שיעזור לכם בכתיבת תוכן אותנטי למוצר שלכם.

בעיצוב האריזה חשוב לשים לב לכל צדדי הקופסא, גודל כתב, שם המוצר בולט ומודגש, השארת מקום לברקוד וסמלים.

בשלב הזה עושים מחקר מתחרים באמזון, כדי לראות איזה עיצובים כבר קיימים וליצור עיצוב מיוחד, שונה ובולט והכי חשוב מוכר.

[3] תמונה ראשית למוצר שנסחר באמזון.

יהיו פעמים שנסתפק במוקאפ (הדמיה של המוצר) – במקרה הזה אנחנו לוקחים את הגרפיקה הממותגת שיצרנו ומלבישים אותה על תבנית מיוחדת שנקראת מוקאפ [mockup] שיוצרת הדמייה ריאליסטית של מוצר למשל טיוב וקופסת קרטון. 

יהיו פעמים שצתרכו להעזר בצלם מוצרים מקצועי לאמזון. המוצרים יצולמו בדרכ על רקע לבן. ואתם תקבלו 6-9 תמונות ערוכות ומעובדות.

כמה כללים שחשוב להכיר:

  • רקע תמונה ראשית הינו לבן מלא וחלק
  • תמונת המוצר צריכה לתפוס 85% מהתמונה
  • התמונה צריכה להיות בגודל 1000*1000 פיקסל
  • סוגי קבצי תמונות (פורמטים) שאפשר לעלות לאמזון JPEG, TIFF, GIF

[4] תמונות ממותגות ומעוצבות לליסט למוצר הנסחר באמזון.

חשוב לייצר מגוון נושאים של תמונות על מנת למשוך את הקונים:

  • תמונות אווירה יחד עם המוצר
  • תמונות שימוש במוצר
  • תמונה של מידות המוצר
  • תמונה של מרכיבים 
  • תמונות שמדגימות לפני ואחרי
  • תמונות עם סמלים מוכרים כמו 100% רכיבים טבעיים / לא נושא על בעלי חיים / fda ועוד…

[5] עיצוב אתר תדמית.

אתר המשלים את השיווק שלכם באמזון, מאפשר לקרוא קצת יותר אודות החברה שלכם ואודות המוצרים שאתם מציעים.

כמובן שניתן לקשר את המוצר באתר לעמוד המוצר הנסחר באמזון.

החבילות שלנו למיתוג מוצר באמזון

בייסיק הפריבט לייבל

[1] לוגו

[2] עיצוב מוצר וקרטון

[3] עיצוב ועריכה תמונה ראשית

[4] עיצוב 5 תמונות ליסט

ג׳וניור פריבט לייבל 

[1] לוגו

[2] צילום מוצר מקצועי + עיבוד 9 תמונות

[2] עיצוב מוצר וקרטון

[3] עיצוב ועריכה תמונה ראשית

[4] עיצוב 5 תמונות ליסט

פרימיום פריבט לייבל 

[1] לוגו

[2] צילום מוצר מקצועי + עיבוד 9 תמונות

[2] עיצוב מוצר וקרטון

[3] עיצוב תמונה ראשית

[4] עיצוב 5 תמונות ליסט

[5] כתיבת תוכן לליסט

[6] כתיבת תוכן לאתר תדמית

[7] עיצוב ובניית אתר תדמית למוצר 

מחפשים ממתגת למוצר שלכם? מצאתם!

יחד ניצור למוצר שלכם אריזה מנצחת שתבלוט בפלטפורמט האמזון ותראה מיליון דולר

לפרטים נוספים השאירו שם מייל וטלפון כאן בטופס למטה והצוות שלי יחזור אליכם עד 48 שעות

גלילה לראש העמוד

אשמח לחזור אליך עם מידע נוסף

כאן משאירים פרטים

דילוג לתוכן