השראה • מיתוג • אתרים • לייף סטייל • נראות ברשת

מה אתם רוצים שהלקוחות שלכם ירגישו?

מיתוג רגשי – התשובה על השאלה "מה אתם רוצים השלקוחות שלכם ירגישו כשהם מתקשרים עם העסק שלכם"? הכרחית כשאתם בונים את העסק שלכם כמותג.

אם תסתכלו על העסק כ'הרחבה' שלכם, תוכלו לענות על שאלה זו מנקודת המבט של האישיות שלכם, במקום לחשוב על הזהות של העסק כנפרדת מכם.

חשבו – "מי אני"? "מה מאפיין אותי"? "מה חשוב לי"? "אילו ערכים אני רוצה לייצג ולהעביר הלאה"? "מה הסגנון שלי"?, "מה הקצב שלי" (רמת האנרגיה)? "איך אני מדברת"? "באילו מילים אני נוהגת להשתמש"? "מה אני רוצה לשדר החוצה"? "מה אני רוצה שיחשבו עליי"?

חשבו על רגשות, מאפיינים, ערכים שמאפיינים את המותג שלכם ומה הוא מייצג.

זה חשוב מפני שאחד הדברים שהופך מותג לנהדר הוא היכולת שלו לתת הרגשה של 'אנושיות'. כי אנשים פחות מתחברים למוצר ויותר מתחברים (או לא מתחברים) למי שעומדים מאחוריו.

אומנם רוב האנשים כשהם חושבים 'מותג' הם חושבים על 'לוגו', אבל מיתוג הוא הרבה יותר מאשר רק לוגו, וההיבט המכריע הוא דווקא המרכיב של 'אנושיות' שהמותג מצליח לשדר.

מיתג רגשי או מיתוג 'אנושי' מאפשר לקהל להתחבר אליו ברמה עמוקה יותר, להרגיש כלפיו משהו ולחשוב עליו כל מיני דברים.

הנה תרגיל קצר שיעזור להגיע לתהליך מיתוג רגשי
ויעזור לכם להתניע את התהליך:

צעד מס.1: הסתכלו ברשימה ובחרו ממנה שלוש אפשרויות המתארות את העסק, ושהייתם רוצים שהקהל ירגיש כשהוא נפגש עם העסק שלכם (אתם יכולים להוסיף לרשימה מילים משלכם).

שמחה: אופטימיות, שביעות רצון, אושר, הנאה, תקווה, ביטחון, עליצות, השראה, התלהבות, הוקרה, עוצמה, נוגע ללב, התרוממות רוח, גאווה, הפתעה, קלילות.

אנרגטיות: חיוניות, עליזות, ערנות, שובבות, הרפתקנות, רעננות, החלטיות, נמרצות,שעשוע.

אהבה: חמלה, חמימות, אהדה, הכרת תודה, חיבה, רכות, קרבה, רגישות, משיכה, התפעמות, התרגשות.

שלווה: רגיעה, נוחות, נינוחות, נעים, נעימות, עונג,הקלה, שוויון נפש, מפויסות, שקט, נחת, סיפוק, רוחב דעת, נעימות, טוהר, ניקיון.

ביטחון: סדר, אוטונומיה, מרחב, שליטה, אסתטיקה, ידיעה, אחריות, כוח, עוצמה, הבנה, סיפוק, חידוש, בהירות, מקום-לרצונות ולצרכים, אמון, עצמאות, בחירה, עקביות, גבולות, חופש, פתיחות.

התפתחות: למידה, גיוון, שינוי, העשרה, מיצוי החיים, התקדמות, מודעות, אתגר, הפנמה, צמיחה, סקרנות, תעוזה.

שלמות: אותנטיות, ספונטניות, יושר, יושרה, משמעות, כנות, ישירות, פורקן, עונג, יצירתיות, אמת, ערך עצמי, קבלה, זרימה, משוחרר.

חגיגה: חגיגת החיים, גילוי, עניין.

הגשמה: ייעוד, ביטוי עצמי, מיצוי, הצלחה, מימוש, נוכחות, הסכמה, תרומה.

קבלה: אמפתיה, הוקרה, אהבה, התייחסות, תשומת לב, פרגון, תמורה, שוויון, הערכה, כבוד, ידידות, חברות, שיתוף, התחשבות, חברה, התחברות, אמון, סובלנות, אחדות, הקשבה, אינטימיות, תמיכה, כנות, מרחב, קרבה, הדדיות, הכרה, לסמוך, שיתוף פעולה, חיבור, אכפתיות, רגישות, רוחב לב, רוך, נגיעה ללב, משפחתיות.

אחווה: יופי, אסתטיקה, שלום, הרמוניה, אמונה, השראה, שיתוף, הבנה, רוחניות.

צעד מס.2 | כתבו את שלוש המילים שבחרתם והעלו רעיונות כיצד להביא את התיאורים הללו לידי ביטוי.

נניח שבחרתם 'משפחתיות' המשמעות של זה היא שבמשפחה אנחנו מרגישים חום, אהבה, מוגנות, ביטחון, קבלת פנים יפה.

את האיכויות והתחושות הללו תרצו לתקשר עם הקהל שלכם, שזה מה שהוא יחשוב וירגיש במפגש אתכם ועם העסק שלכם.

שהעסק שלכם הוא כמו משפחה עבורו, הוא מרגיש רצוי ונעים.

אם בחרתם 'אופטימיות' אז כל מה שתעשו צריך להרגיש בהיר ומשמח, כדי להעביר את התחושה הזאת.

צעד מס.3 | העבירו את התחושות שבחרתם בכל מה שאתם עושים

באתר האינטרנט שלכם, במדיות החברתיות, בחומרי השיווק שלכם, באריזות המוצרים שלכם, במיתוג שלכם, בתכנים, בתמונות, באופן ההתנהגות והתגובה שלכם ללקוחות – בקיצור בהכל! 

6A1A0724 scaled

אהבת? אפשר לשתף לעוד בעלי עסקים

הי איזה כיף שהגעת הנה!

נעים להכיר אותך, אני ילנה כץ.

אשת מיתוג והמייסדת של סטודיו אינדיגו גרפיקס – מיתוג בולט לעסקים (מאז שנת 2012), כותבת בלוג מיתוג בנושאי עיצוב, השראה ולייף סטייל.

אני מתמחה בבניית לוגואים עם משמעות ופיתוח שפה מיתוגית ייחודית – המייצרים לעסק נוכחות עוצמתית, מבליטים אותו, מעבירים בה.

בוגרת תואר ראשון B.D.Des בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית, במרכז האקדמי ויצו חיפה.  
בעלת ניסיון רב במיתוג לעסקים וחברות הכולל עיצוב לדיגיטל ולפרינט.

אני מאמינה שכל מפגש בין העסק שלך לקהל היעד הפוטנציאלי צריך להעביר אותך, את הייחודיות והאישיות שלך וליצור חוויה מקצועית שהיא הרבה יותר מ'פרסומת'.

כשהעסק בולט בזכות הנראות הייחודית שלו והתדמית האיכותית שהוא משדר, אנשים שמים אליו לב, מבינים טוב יותר את המסרים שלו, התועלות עבורם, מה הערך המוסף שהם מקבלים, ולמה כדאי להם לבחור לעבוד דווקא איתו.

שירותי הסטודיו

אם מרגיש לך ש:

צריך לדייק את ה׳למה׳ שלך בעסק וההצגה העצמית שלך, להגדיר בצורה טובה יותר מהי הזהות העסקית שלך, לחדד את המסרים שיוצאים החוצה ברשתות החברתיות, לבחור קהל מדויק יותר לעסק שלך, כזה שיגרום לך לחייך בעבודה איתו, לבנות את הסיפור האישי של העסק שלך ואת צורת ההצגה שלו לעולם

זה הזמן לעצור ולעבור תהליך מיתוג אסטרטגי!

כאן כל הפרטים

חבילת בסיס שכוללת יצירת סמל ותוצרי עיצוב מרהיבים
שיבנו אמון אצל הקהל שלך
ויעזרו לך ליצור חווייה כוללת של עסק מקצועי

לפרטים נוספים

בניית דף מכירה למוצר, שירות או רעיון שיש לך
שמספר עליו בצורה מזמינה ומניעה לפעולה

לפרטים נוספים

בניית בית דיגיטלי ראוי לעסק שמציג בצורה מיטבית, מסודרת ונגישה אותך ואת המוצרים והשירותים שלך
שיעזור לך למצב את המומחיות שלך ברשת

לפרטים נוספים

ערכה הכוללת עיצוב עמוד האינסטגרם בשפה עיצובית שמבטאת את הסגנון והאישיות שלך,
בנוסף גם גישה לספריית הדרכות דיגיטלית מקיפה,
שנותנת לך כלים לנהל עמוד אינסטגרם מזמין לאורך זמן, בצורה עצמאית וללא תלות במעצבת

כאן כל הפרטים על הקיט

מעטפת מיתוגית מלאה לעסק שלך תוך 4 חודשים שתשדרג את נראות בכל נקודות המפגש של אנשים איתך ועם העסק שלך ברשת.

מעטפת ש…
תספר את הסיפור שלך
תגדיל את ההשפעה שלך
תרחיב את מעגל הלקוחות שלך
ותהפוך אותך ואת העסק שלך למותג מוכר, מוביל ועוצמתי!

כל הפרטים והמפרט

חברים באינסטגרם? בואו יפה כאן!

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

נגישות

יש לך שאלה?
רוצה להתייעץ איתי איזה שירות הכי מתאים לך?

אפשר להשאיר פרטים כאן ואחזור אליך בשמחה