השראה • מיתוג • אתרים • לייף סטייל • נראות ברשת

תדמית עסקית – איזו תדמית יש לכם ולעסק שלכם? ​

ייתכן ואתם חושבים שאין לכם תדמית עסקית מפני שאין לכם מיתוג, אבל למעשה, כבר עכשיו יש לכם איזושהי תדמית, גם אם אתם לא מודעים לכך או לא עצרתם לחשוב על זה יותר מידי.

תדמית מוגדרת כ: "דימוי, דמות, אימאז'".

כשלקוחות פוטנציאליים פוגשים בכם בפעם הראשונה הם חושבים ומרגישים משהו כלפיכם. הם יוצרים, לעיתים בצורה לא מודעת אפילו, דימוי כלשהו שלכם מבחינה אישית ושל העסק שלכם.

הם יכולים לחשוב, "איזו חנות מגניבה", "איזה אדם מצחיק", "הם כל כך סבלניים בשירות לקוחות", "הייתי שמח לעבוד במקום כזה", "ישנה אווירה נעימה ורגועה בקליניקה", "המוצרים שלה מעוצבים יפה וממש עושים חשק לקנות", ועוד.

והם יכולים גם לחשוב, "איזה מוכרות לא נחמדות", "כל כך מלוכלך שם שלא יכולתי להתרכז בשום דבר אחר", "איזה מקום מדכא", "הוא לא הקשיב למילה ממה שאמרתי, רק ניסה לדחוף לי מוצרים כל הזמן", "בחיים לא אקנה שם יותר". 

התדמית היא מה חושב עליכם מי שנתקל בכם בפעם הראשונה, כיצד אתם מצטיירים כלפי חוץ? איך אנשים מתייחסים אליכם על בסיס מה שהם יודעים עליכם?

אומנם אין לכם כמובן שליטה מלאה במשהו חיצוני לכם כמו הדעה של הלקוחות הפוטנציאליים עליכם, אבל, בכל זאת הדברים שאתם עושים (או שאינכם עושים) כן עשויים להשפיע במידה רבה על האופן בו תופסים אתכם.

כשאתם עושים מהלכים להשפיע על התדמית שלכם ועל הדרך בה אתם והעסק מוצגים כלפי חוץ, זהו בעצם 'מיתוג אישי' (Personal branding).

yelena katz small 1

מה כולל מיתוג אישי?

אופי התכנים שאתם מעלים בכל מקום בין אם באתר האינטרנט שלכם או במדיות החברתיות, ואיכותם. 

הדברים שכותבים עליכם – המלצות, חוות דעת, ביקורת, סקירה מקצועית וכד'.

איך אתם נראים – הנראות שלכם ושל העסק שלכם מבחינה חזותית ויזואלית, למשל: האם יש לכם לוגו שנמצא על כל דבר? האם יש לכם שפה גרפית אחידה וקו עיצובי החוזרים שוב ושוב בכל הפרסומים שלכם ((צבעים, פונטים, ואלמנטים גרפיים)? האתם אתם נראים כמו עסק אחד מגובש ומקצועי או שלמי שמסתכל עליכם מבחוץ נדמה שמדובר במספר עסקים שונים? האם אפשר לזהות אתכם בקלות ובמהירות? האם ישנה הלימה בין האופן שאתם חושבים על עצמכם לאיך שאחרים תופסים אתכם?

איך אתם עושים עסקים – מהי 'ההבטחה העסקית' שלכם? האם אתם מקיימים הבטחה זו ואת מה שאתם מבטיחים לאחרים? האם יש לכם הצעת מכירה ברורה ומובן בדיוק מה אתם מציעים? למי? כמה? מתי? ואיך? האם אפשר לסמוך עליכם? 

איך אתם מתקשרים – עם לקוחות פוטנציאליים, ספקים, עובדים וכל מי שבאים אתכם ועם העסק שלכם במגע? מהם הערכים שמובילים את הפעילות שלכם? האם המסרים שלכם ממוקדים ומובנים למי ששומע אתכם? האם התקשורת שלכם עם אחרים זורמת או שישנם הרבה 'קצרים', אי הבנות וקונפליקטים? איך אתם מדברים מול קהל? האם אתם יודעים ליצור מערכות יחסים ולשמור עליהן לאורך זמן?

כפי שאתם רואים, התדמית שלכם ושל העסק שלכם בנויה ממרכיבים רבים הפועלים יחד ומשלימים זה את זה 'לכל אורך הדרך'. 

לא מדובר רק בפוסט כזה או אחר שאתם מעלים בפייסבוק אלא במערכת מיתוגית שלמה (אקוסיסטם-Ecosystem) הבנויה על יסודות של מיתוג אסטרטגי וויזואלי, ומשלבת מיומנויות של התנהלות עסקית, תקשורת בינאישית, ועוד.

 

זה הזמן לעצור לרגע ולשאול את עצמכם:

מהי הזהות המיתוגית (זהות עסקית) שבחרתי לאמץ לעצמי?

מהי התדמית שיש לי ולעסק שלי בפועל?

אם ישנו פער בין הזהות שהגדרתי ("מה אני רוצה שיחשבו עליי") לבין מה שחושבים עליי בפועל, ממה הוא נובע?

למשל, האם עליי לשדרג איך שאני ו/או העסק נראים מבחינה ויזואלית ובאופן זה לשפר תדמית את איך שתופסים אותי ואת העסק? 

או שאולי הבעיה היא בהצעת מכירה לא ברורה עד הסוף ואנשים פשוט לא מבינים אותה?

האם המסרים שלי ממוקדים מספיק? והאם הם עוברים הלאה בהצלחה?

איך ההתנהלות שלי מבחינה אישית ועסקית? האם אפשר לסמוך עליי? האם יש לי נטייה לקיים (או לא לקיים) הבטחות לאחרים?

איך מיומנויות התקשורת שלי?

ואם אתם צריכים עזרה בהגדרת הזהות המותגית שלכם,
תוכלו להציץ בשירות שלנו שמציע פתרון בדיוק לזה

אהבת? אפשר לשתף לעוד בעלי עסקים

הי איזה כיף שהגעת הנה!

נעים להכיר אותך, אני ילנה כץ.

אשת מיתוג והמייסדת של סטודיו אינדיגו גרפיקס – מיתוג בולט לעסקים (מאז שנת 2012), כותבת בלוג מיתוג בנושאי עיצוב, השראה ולייף סטייל.

אני מתמחה בבניית לוגואים עם משמעות ופיתוח שפה מיתוגית ייחודית – המייצרים לעסק נוכחות עוצמתית, מבליטים אותו, מעבירים בה.

בוגרת תואר ראשון B.D.Des בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית, במרכז האקדמי ויצו חיפה.  
בעלת ניסיון רב במיתוג לעסקים וחברות הכולל עיצוב לדיגיטל ולפרינט.

אני מאמינה שכל מפגש בין העסק שלך לקהל היעד הפוטנציאלי צריך להעביר אותך, את הייחודיות והאישיות שלך וליצור חוויה מקצועית שהיא הרבה יותר מ'פרסומת'.

כשהעסק בולט בזכות הנראות הייחודית שלו והתדמית האיכותית שהוא משדר, אנשים שמים אליו לב, מבינים טוב יותר את המסרים שלו, התועלות עבורם, מה הערך המוסף שהם מקבלים, ולמה כדאי להם לבחור לעבוד דווקא איתו.

שירותי הסטודיו

אם מרגיש לך ש:

צריך לדייק את ה׳למה׳ שלך בעסק וההצגה העצמית שלך, להגדיר בצורה טובה יותר מהי הזהות העסקית שלך, לחדד את המסרים שיוצאים החוצה ברשתות החברתיות, לבחור קהל מדויק יותר לעסק שלך, כזה שיגרום לך לחייך בעבודה איתו, לבנות את הסיפור האישי של העסק שלך ואת צורת ההצגה שלו לעולם

זה הזמן לעצור ולעבור תהליך מיתוג אסטרטגי!

כאן כל הפרטים

חבילת בסיס שכוללת יצירת סמל ותוצרי עיצוב מרהיבים
שיבנו אמון אצל הקהל שלך
ויעזרו לך ליצור חווייה כוללת של עסק מקצועי

לפרטים נוספים

בניית דף מכירה למוצר, שירות או רעיון שיש לך
שמספר עליו בצורה מזמינה ומניעה לפעולה

לפרטים נוספים

בניית בית דיגיטלי ראוי לעסק שמציג בצורה מיטבית, מסודרת ונגישה אותך ואת המוצרים והשירותים שלך
שיעזור לך למצב את המומחיות שלך ברשת

לפרטים נוספים

ערכה הכוללת עיצוב עמוד האינסטגרם בשפה עיצובית שמבטאת את הסגנון והאישיות שלך,
בנוסף גם גישה לספריית הדרכות דיגיטלית מקיפה,
שנותנת לך כלים לנהל עמוד אינסטגרם מזמין לאורך זמן, בצורה עצמאית וללא תלות במעצבת

כאן כל הפרטים על הקיט

מעטפת מיתוגית מלאה לעסק שלך תוך 4 חודשים שתשדרג את נראות בכל נקודות המפגש של אנשים איתך ועם העסק שלך ברשת.

מעטפת ש…
תספר את הסיפור שלך
תגדיל את ההשפעה שלך
תרחיב את מעגל הלקוחות שלך
ותהפוך אותך ואת העסק שלך למותג מוכר, מוביל ועוצמתי!

כל הפרטים והמפרט

חברים באינסטגרם? בואו יפה כאן!

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך גם

נגישות

יש לך שאלה?
רוצה להתייעץ איתי איזה שירות הכי מתאים לך?

אפשר להשאיר פרטים כאן ואחזור אליך בשמחה